A keddi siker után ismét Bronz Oroszlánt kapott egy magyar kampány a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon tegnap.
Ismét a Samsung #SeeColors kampányáról van szó, amely ezúttal a legjobban kivitelezett mobileszközökre alapuló kreatív megoldásokat elismerő „Mobile – Networked/Connected mobile technology” kategóriában kapott Bronz Oroszlánt.
A többszörös díjazás azért is érdekes, mert a Samsung történetében először fordult elő, hogy egy magyar ötletből készült kampányt neveztek be.
A #SeeColors projekt része a vállalat Launching People kampánysorozatának, amelynek fő célkitűzése, hogy a technológia segítségével nyújtsanak megoldást az emberek mindennapi problémáira. A pályaműben bemutatott technológia egy világméretű problémára nyújt megoldást: segítségével színtévesztők százmilliói élhetnek át korábban soha nem tapasztalt vizuális élményt, és megismerhetik a valódi színeket. A Samsung a magyar Colorlite céggel közreműködve fejlesztette ki a #SeeColors androidos mobil- és Tizen alapú okostévés alkalmazáspárt, amelyeknek köszönhetően a színtévesztők – életükben először – a színlátókéhoz hasonló, gazdag színvilággal élvezhetik a televízió képernyőjén megjelenő tartalmakat.
Hátha kedden még nem látta – íme az immáron több Bronz Oroszlánnal is jutalmazott, magyar kötődésű pályázati videó.