Média

Átszervezték a Marquard Media Magyarországot

A magyar médiapiacon 25 éve jelenlévő Marquard Media szakít a tradicionális magazinkiadói modellel és a jövőben komplex kommunikációs megoldásokat kínáló médiacégként működik tovább.

Közleményük szerint a változás keretében a magazinkiadói tevékenység mellett három új üzletág kezdi meg működését.

A Marquard Media Content Studio egy szellemi alkotóműhely lesz, amelynek célja, hogy segítse partnereit tartalomstratégiájuk kialakításában és megvalósításában. A Digital Services a médiacég innovációs központjaként és egyben legdinamikusabban fejlődő részlegeként a digitális tevékenységeket fogja össze. Az Event Services a saját márkákhoz kapcsolódó rendezvényekért felel, integrált megoldásokat kínálva a kreatív koncepció kidolgozásától a megjelenés tervezésén át a rendezvény teljes körű lebonyolításáig.

A változások kapcsán a társaság közleménye idézi Óhidi Zsuzsannát, a Marquard Media ügyvezető igazgatóját is, aki a cég történetének legnagyobb átalakításáról beszélt.

Most értünk a végére történetünk egyik legfontosabb szervezetfejlesztési folyamatának, amelyben átrendeztük sorainkat és végre nevén nevezünk mindent, amit csinálunk, amire képesek vagyunk. A jövőben négy divíziónk összehangolt működésétől várjuk, hogy rajta maradjunk növekedési pályánkon. Olyan szervezeti környezet kialakítása volt a célunk, amely egyrészt folyamatosan támogatja az új ötletek, új gondolkodásmódok születését, másrészt segíti is azok megvalósítását. Az innováció kultúrájának megteremtésére törekszünk, amely az új, modern struktúrát teljesen áthatja, és amelyben a tradicionális értékek mellett egyre nagyobb teret kapnak az Y generáció olyan értékei is, mint optimizmus, ambíció, gyakorlatiasság, találékonyság és magabiztosság. A fentiek mellett a jövőben még inkább központba kerül a kreatív gondolkodás és az igazi partneri együttműködés, hiszen tudjuk, hogy ügyfeleink sokszor ezekért választanak minket.

 

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik