Média

Fontos elismerést kapott az Ogilvy & Mather

Az Ogilvy & Mather lett a világ leghatékonyabb ügynökségi hálózata a marketingvilág Oscarjának számító Effie legfrissebb, a világ leghatékonyabb ügynökségeit összegző 2016-os listája szerint.

A reklámügynökség szerezte a legtöbb, összesen 320 Effie díjat az évben, és így a 2016-os nemzetközi Effie Hatékonysági Mutató szerint a leghatékonyabb ügynökségnek számít. Az Ogilvy hat éven belül harmadszorra nyerte el a megtisztelő címet.

Az Effie Hatékonysági Mutató a leghatékonyabb ügynökségeket, piaci szereplőket és márkákat értékeli a világ több mint 40 országában megrendezett nemzetközi Effie versenyek eredményeit felhasználva. Az eredményeket évente jelentik be, így ez a marketinghatékonyság egyik legkövetkezetesebb, legátfogóbb globális rangsora.

Forrás: //www.effieindex.com/ranking
A leghatékonyabb ügynökségek rangsora. Forrás: www.effieindex.com/ranking

Hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy a világ leghatékonyabb ügynökségi hálózataként ismernek el minket. Alapítónk, David Ogilvy híres mondása szerint ‘We sell or else’, célunk, hogy sikeressé tegyük ügyfeleink márkáit úgy, hogy közben nagyszerű üzleti eredményeket érünk el számukra. Boldog vagyok, hogy ügyfeleink, a Coca-Cola, a Nestlé és a Unilever eredményeit szintén elismerték a nemzetközi listán

– mondta John Seifert, az Ogilvy & Mather globális vezérigazgatója.

Nagy öröm, hogy ismét a mi hálózatunk lett az első a világ egyik legrangosabb szakmai megmérettetésében. Ez egyszerre új lehetőség és felelősség is a számunkra. Lehetőség, hogy felkeltsük új ügyfelek figyelmét és persze felelősség is, hogy mi is ilyen magas színvonalon dolgozzunk számukra

– ezt már Sályi Réka, az Ogilvy & Mather ügynökséget is magába foglaló Geometry Global cégcsoport ügyvezető igazgatója tette hozzá.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik