Média

2016 a mobilmarketing szökőéve?

Mobilkonferencia
Mobilkonferencia
Vajon az idei lesz az az év, amikor ismét nagyot lendül a mobilkommunikáció, és végképp kihagyhatatlanná válnak a mobilcsatornák mindenféle információmegosztásból? Ezzel foglalkozik a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Mobilmarketing tagozatának mobilmarketing konferenciája.

Mikor éri utol a szoftverfejlesztés a hardverek elképesztő mértékű kapacitásnövekedését? Vagy már utolérte? Mi hiányzik ahhoz, hogy egyértelmű legyen, hogy a fejlett világban egy átlagfogyasztót a legközvetlenebb módon a mobiltelefonján keresztül érhetünk el az üzeneteinkkel? Semmi sem? Már benne vagyunk, csak nem vettük még észre? Ilyen kérdésekkel is foglalkozik a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Mobilmarketing tagozata és a Magyar Telekom május 24-én – idén már második alkalommal – megrendezendő konferencia, amelynek célcsoportját a mobilkommunikációban jártas és az iránt érdeklődő szakemberek képezik.

A konferencián az Egyesült Királyságból, Ausztriából és Németországból érkező vendégelőadók számos külföldi példát mutatnak be, amelyek akár a hazai piacon is alkalmazhatóak lehetnek. Nick Fuller, a brit direkt marketing szövetség mobilmarketing tagozatának korábbi vezetője egy körképet nyújt majd az angol piacról és a mobil csatornák használatáról a hirdetők szemszögéből. Peter Hofbauer, az osztrák Dimoco mobil üzletágának vezetője egy konkrét esettanulmányon, a McDonald’s számára készített ételrendelő mobilalkalmazás és dialógusmarketing-eszköz bemutatásán keresztül világítja meg jobban a viselkedés alapú célzás sokak számára egyelőre homályos területét. Vit Soupal, a Deutsche Telekom európai M2M /IoT és Big Data marketing vezetője pedig az adatvezérelt mobilmarketing-megoldások eszközoldali lehetőségeiről beszél majd.

Bognár Vera és Brindza Gábor átfogó hirdetéspiaci helyzetelemzése után három előadó is a mobilfizetési technikák és az ehhez kapcsolódó fogyasztói viselkedés problematikáját járja körül. Pataki Gábor, a Mobiltárca Szövetség főtitkára az NFC-használat és a geolokáció oldaláról, Mondovics Péter, a MasterCard marketingvezetője az ilyen szolgáltatások mindennapi térnyeréséről, Nagy Norbert, a különleges nyomdászati megoldásokkal foglalkozó Prime Rate marketingvezetője pedig a hibrid technológiák felhasználásának új lehetőségeiről tart majd előadást. Ezenkívül a rendezvény tematikája olyan területeket is érint majd mint a közösségi média „mobilizálódása”, amelyről Boroznaki Gergő, a Crane ügyfélkapcsolati igazgatója tart majd egy Instagram-központú prezentációt; a vonalkód/QR-kód/termékinformáció kérdéskör, amelybe Krázli Zoltán, a GS1 vezető szakértője vezeti be a hallgatóságot; az adatgyűjtés és mobil direktmarketing kapcsolata, amelyet Gönczy Gábor, a Stylers vezetője mutat majd be; valamint a mobilalkalmazások hasznosítása a egészségügy területén, amelyről Faller Richárd, a TÁMOP/MeNTA projektvezetője beszél majd.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik