Az új marketingvezető regionális csapaton belüli felelőssége a Közép- és Kelet-Európában zajló marketing és PR tevékenységekre terjed ki. A dán központú Universal Robots-nál Kateřina Slánská elsőszámú feladatai közé tartozik a közép- és kelet-európai régió ko-bot (kollaboratív robot) piacának innovatív vezetőjéhez méltó márka- és terméktudatosság növelése, valamint a vállalat üzleti stratégiájának megfelelő marketingtevékenységek irányítása. Emellett immár az ő hatáskörébe tartozik az új üzleti lehetőségeket teremtő és a partnerkapcsolati hálót kiterjesztő prezentációk és bemutatók szervezése is.
A Universal Robots tavaly gyakorlatilag megkétszerezte globális eladásait; a vállalat árbevétele 91 százalékkal nőtt. Ez megerősíti előkelő pozíciónkat az együttműködő robotok szegmensének globális piacvezetőjeként, és mivel az előrejelzések alapján jelentős növekedésre számítunk ezen a piacon az elkövetkező pár év során, folyamatosan növeljük befektetéseinket a fejlesztés, értékesítés és a vevőszolgálat terén
– mondta Slavoj Musílek, a Közép- Kelet-európai régió vezérigazgatója.
Kateřina Slánská a Rockwell Automation és az Ericcson munkatársaként jelentős tapasztalatra tett szert az európai, közel-keleti és afrikai piacokon a marketing kampányok és PR tevékenységek tervezésében, fejlesztésében és végrehajtásában. Középiskolai tanulmányai befejeztével Nagy-Britanniában az angol nyelv mellett légi turizmust tanult.