A világ leghatékonyabb ügynökségeit listázó, frissen megjelent Effie Rankings szerint 2015-ös teljesítménye alapján a magyar ACG a világ leghatékonyabb független reklámügynöksége. Az ACG Budapest a lista alapítása óta másodszor érte el ezt a helyezést.
A reklámok hatékonyságát mérő Effie Rankings listát az Effie-díj tulajdonosa és a Warc globális marketingkutató vállalat 2011 júniusában indította el. Az ACG alapítása óta a nemzetközi lista TOP10-es mezőnyében szerepel és 2014 után idén másodszor lett első a „leghatékonyabb független ügynökség” kategóriában. Érdekesség, hogy a budapesti reklámügynökség teljesítménye alapján a „leghatékonyabb független ügynökségi hálózat” lista negyedik helyére is felkerült.
A marketingszakma Oscar-díjának tulajdonosa készíti a listát
Az Effie-díjat 1968-ban alapította a New York-i székhelyű Amerikai Marketing Szövetség (NYAMA). A jelenleg 65 ország ügynökségeinek teljesítményét mérő díj nagyon hamar a marketing- és reklámszakma legrangosabb elismerésévé lett, ezért „Marketing Oscarként” is emlegetik. Elismertségének titka, hogy egységes szakmai szempontok alapján, a kreativitáshoz hozzárendeli a marketing- és reklámcélok megvalósításának sikerét is, azaz az egyetlen olyan elismerés, amely a reklám mögötti valódi célt, az eredményességet díjazza.
Az ACG alapítása óta folyamatosan arra fókuszál, hogy kiemelkedő kreativitás mellett, valóban működő, eredményes kommunikációs megoldásokat hozzon létre. 2014-ben gyönyörű 10 éves születésnapi ajándéknak éltük meg az első helyezést. Az, hogy három éven belül másodszor is a lista élén végeztünk, valamennyi munkatársunk és ügyfelünk szakmai munkájának és professzionalizmusának legszebb visszaigazolása
– nyilatkozta Blaskó Nikolett, az ACG ügyvezetője.