Média

Partnereivel ünnepelt az Observer

Ehhez az Állatkertet választotta helyszínnek a médiafigyeléssel foglalkozó cég, amely Magyarországon 25 éve jelent meg.

Közel félmilliárd forint bevétel évente

Az Observer Budapest Médiafigyelő 2014-es mérlegbeszámolója alapján a cégnek 406 millió forint éves árbevétele volt, mérleg szerinti eredményük 9,4 millió forintot tett ki. A cég tulajdonosa egyébként a bécsi székhelyű IKARIA Holding GmbH.

A médiafigyelés utóbbi 25 évét, és a mintegy 140 éve működő Observer legrégebbi ügyfeleit köszöntötték a Fővárosi Állat- és Növénykertben az ebből az alkalomból tegnap késő délután megrendezett partnertalálkozón. (A cégjegyzék alapján az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. 1991 novemberében jött létre.)

Göbölyösné Mátrahegyi Anna, az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. ügyvezetője arról beszélt, hogy az elmúlt 25 évben a digitalizáció jelentette a legnagyobb kihívást, így jutottak el az ollótól, a ragasztótól és a fénymásolástól az elektronikus szolgáltatásig. Az információrobbanás eredményeként naponta termelődő, az internetes kereséssel is nehezen kezelhető adatmennyiség feldolgozására is megoldást kellett találniuk, amelyhez elengedhetetlen a folyamatos innováció. Az ezredfordulótól az egyre növekvő számú internetes sajtótermékkel kellett lépést tartaniuk, de ma már a social média is részét képezi az Observer által szemlézett termékeknek.

Az ügyvezető elárulta, hogy

70 településen, 163 munkatársuk működik közre havonta 39340 újságcikk, 233580 online cikk, 26479 televízió- és 35628 rádiós híranyag szemlézésének és elemzésének előkészítésében. A napi médiaszemléken túl havonta több mint 100 médiaelemzést készítenek, mintegy 95 ezer cikk értékelésével.

A tegnap esti partnerprogram színpadi programjának meglepetésvendége egyébként az SOS Gyermekfalvak nagykövete, 2009 legjobb férfi énekese, Gájer Bálint, a magyar swing’n’pop zenei stílus meghonosítója és vezéralakja volt.

Az ünnepségen egyébként ajándékot vehettek át az Observer legrégebbi ügyfelei: az Állami Számvevőszék, a Fővárosi Állat- és Növénykert, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., a Budapesti Operett Színház, a Magyar Labdarúgó Szövetség, a Magyar Posta Zrt., a Mercedes – Benz, a Miskolci Nemzeti Színház, a Porsche Hungária Kft. és a Szerencsejáték Zrt.

Galéria Beszélgetés a médiafigyelésről
Beszélgetés a médiafigyelésről
Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik