Teljes egészében új arculatot kap az MVM Csoport. Az új logó és a hozzá tartozó egyéb arculati elemek májustól váltják fel a társaságot jellemző arculatot. A cégcsoport mind üzleti stratégiájában, mind pedig a vállalati kultúrában új irányt tűzött ki maga elé, amellyel legnagyobb nemzeti tulajdonú társaságként képes megfelelni a modern energetikai cégek felé támasztott elvárásoknak.
Az MVM azzal magyarázza a változást, hogy az eddigi arculata nem fejezte ki sem a vállalatcsoport szerteágazó tevékenységét, sem pedig a társaság nemzetgazdaságban betöltött szerepét. Ezért olyan logóra volt szükség, amely maximálisan illeszkedik az innovációt szem előtt tartó stratégiához, versenyképes pozíciót biztosít a nemzetközi piacokon, megfelelően letisztult, ugyanakkor könnyebben felismerhető és felidézhető formavilágot hordoz, eloszlatva az állami tulajdonú cégcsoporthoz társított elavult imázst.
Az MVM Csoport arculatváltása kiterjed valamennyi, a csoporthoz tartozó tagvállalatra is, így májustól az MVM tulajdonát képező cégek is új logót használnak. A teljes csoportszintű arculatváltás azonban lépcsőzetesen zajlik, szem előtt tartva a költséghatékonyságot és a fenntartható működést – írja a közleményük, hozzátéve az MVM Csoport arculatváltásának fedezetét a társaságcsoport üzleti tervében meghatározott kommunikációs költségkeret biztosítja.
Az előzetes becslések alapján a csoportszintű arculatváltás teljes költsége legfeljebb 300 millió forint lesz – közölte az állami vállalat.