Média

300 milliós arculatváltás az állami MVM-nél

2.jpg (atomenergia, szélenergia)
2.jpg (atomenergia, szélenergia)
A közel tíz éves logó lecserélésére a legnagyobb nemzeti tulajdonban lévő társaság új középtávú, csoportszintű stratégiájának elfogadásával egy időben kerül sor. Mindez körülbelül 300 millió forintot emészt majd fel.
Az MVM Csoport új logója
Az MVM Csoport új logója

Teljes egészében új arculatot kap az MVM Csoport. Az új logó és a hozzá tartozó egyéb arculati elemek májustól váltják fel a társaságot jellemző arculatot. A cégcsoport mind üzleti stratégiájában, mind pedig a vállalati kultúrában új irányt tűzött ki maga elé, amellyel legnagyobb nemzeti tulajdonú társaságként képes megfelelni a modern energetikai cégek felé támasztott elvárásoknak.

Az MVM azzal magyarázza a változást, hogy az eddigi arculata nem fejezte ki sem a vállalatcsoport szerteágazó tevékenységét, sem pedig a társaság nemzetgazdaságban betöltött szerepét. Ezért olyan logóra volt szükség, amely maximálisan illeszkedik az innovációt szem előtt tartó stratégiához, versenyképes pozíciót biztosít a nemzetközi piacokon, megfelelően letisztult, ugyanakkor könnyebben felismerhető és felidézhető formavilágot hordoz, eloszlatva az állami tulajdonú cégcsoporthoz társított elavult imázst.

Az MVM Csoport arculatváltása kiterjed valamennyi, a csoporthoz tartozó tagvállalatra is, így májustól az MVM tulajdonát képező cégek is új logót használnak. A teljes csoportszintű arculatváltás azonban lépcsőzetesen zajlik, szem előtt tartva a költséghatékonyságot és a fenntartható működést – írja a közleményük, hozzátéve az MVM Csoport arculatváltásának fedezetét a társaságcsoport üzleti tervében meghatározott kommunikációs költségkeret biztosítja.

Az előzetes becslések alapján a csoportszintű arculatváltás teljes költsége legfeljebb 300 millió forint lesz – közölte az állami vállalat.

 

Ajánlott videó

Olvasói sztorik