Média

Kolossváry Balázs a Story magazin új főszerkesztője

A piacvezető sztármagazin új főszerkesztője a Blikk-től érkezik.

„A Story magazin főszerkesztőjének kiválasztását hosszas pályázati folyamat előzte meg, melynek eredményeként Kolossváry Balázst, a Blikk főszerkesztőjét választottuk, aki Nichs Andrea megbízott főszerkesztőtől veszi át a feladatokat. Nichs Andrea továbbra is a Best magazin és a különszámainak főszerkesztői feladatait látja el.”- nyilatkozta Lipták Tímea üzletág-igazgató.

Fotó: Centrál Médiacsoport
Fotó: Centrál Médiacsoport

„A Story magazin a Central Médiacsoport egyik legerősebb magazin márkája. A piaci trenddel ellentétben a lap átlagpéldányszáma 6,3%-kal növekedett 2015-ben az előző év átlagához képest. 2015/4. negyedévében átlagosan 170 ezer példányt értékesítettünk, a magazin olvasottsága 700 ezer fő. Az új főszerkesztővel együtt az a célunk, hogy a magazin továbbra is megőrizze piacvezető pozícióját a sztár hetilap szegmensben.”- folytatta Lipták Tímea.

Kolossváry Balázs sportújságíróként kezdte pályafutását a Nemzeti Sportnál, majd 1998-ban csatlakozott a Blikk csapatához, ahol először a sportrovatnál, majd azt követően a szórakoztató rovat szerkesztőjeként dolgozott. 2006 óta a lap főszerkesztő-helyettese, majd 2014 augusztusától főszerkesztőként irányítja a szerkesztőséget. Kolossváry Balázs nevéhez fűződik a Blikk.hu felfuttatása is.

„Nagyszerű tizennyolc évet töltöttem el a Blikknél, rengeteget tanultam, fejlődtem, a Story megtisztelő felkérése azonban nagy szakmai kihívás számomra. Úgy gondolom, a napilappiacon és a digitális üzletágban is tudtam komolyat alkotni, hiszem, hogy a Story  kitűnő kollégáival együtt a magazinnál is sikerül szép eredményeket elérni. Célom, hogy a Story hagyományos értékeit megtartva egy felfrissült, még izgalmasabb, színesebb terméket készítsünk az olvasóknak. Rendületlenül hiszek a nyomtatott sajtó erejében és jövőjében.” – mondta el Kolossváry Balázs kinevezése kapcsán.

A Central Médiacsoportról

A Central Médiacsoport Zrt. (korábbi nevén Sanoma Media Budapest Zrt.) Magyarország legnagyobb online és print kiadóvállalata, amely változatos portfóliójával havonta közel 5 millió magyar fogyasztót ér el. Termékpalettáján szórakoztató, ismeretterjesztő és életstílus-magazinok valamint digitális termékek találhatóak.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik