Kezdjük a vásárolni vágyók számára legfontosabbal: végre kiderült, hogy nem csak a Tesco, de az Auchan 19 áruházából 14 (Albertfalva, Budakalász, Budaörs, Csepel, Csömör, Debrecen, Dunakeszi, Kecskemét, Miskolc Csabai Kapu, Solymár, Soroksár, Szeged, Székesfehérvár, Szolnok) ugyancsak nyitva lesz április 17-én, méghozzá reggel 8 és 20 óra között. A vasárnapi boltnyitással egyszerre mutatkozik be a teljesen megváltozó arculatuk és szlogenjük is, már a vasárnapi vásárlás újbóli lehetőségének megteremtését is az új arculattal és szlogennel kommunikálják.
Az arculatváltással az áruházlánc új célkitűzését akarják kifejezni, hogy “életközpontként minél több értéket és élményt adjanak vásárlóik életéhez”, amit az áruházak többek között a helyi közösségeknek szervezett programokkal, kóstoltatásokkal, társadalmi felelősségvállalási kezdeményezésekkel is erősítenek. Az új arculathoz kapcsolódó kreatívok is ezt az új filozófiát, az élethez való kalandos hozzáállást tükrözik. A bevezető kampány tegnap indult, elemei között új szlogen, imázs TVC és rádió spot, teljesen megújult akciós újság, illetve óriásplakátok is szerepelnek. Mindezeken kívül megújul az áruházak in-store és online kommunikációja is, a vásárlók az áruház szerint a jövőben egy sokkal modernebb, lendületesebb megjelenéssel találkozhatnak.
Az új szlogenjük: „Nagy választék kalandból. Auchan”.
Az Auchan márka új irányvonala, amely a vállalat életének minden területére kiterjed, Bátonyi Nóra kereskedelmi kommunikáció vezető irányításával jött létre:
Szerettük volna a kiskereskedelmi kategóriát úgy megújítani, hogy az ne csupán a közösségek és családok mindennapjait tegye egy picit izgalmasabbá céltudatos áraival és változatos áruházi élményeivel, hanem az egész kategória számára példaértékű legyen. Az Auchan mostantól nem csupán a hipermarket piac egyik meghatározó szereplőjeként, hanem egy új családi életközpontként definiálja magát, amely kalandot csempész a vásárlásba.
A vállalat elsősorban nem reklámtörténeteket igyekszik gyártani, hanem szeretné valóban megkönnyíteni és kalandossá tenni a vásárlást, illetve emlékezetesebbé tenni termékein és a vásárlási élményen keresztül az otthon töltött pillanatokat.
Ez egy hosszú távú stratégia, amelyet folyamatosan teszünk megélhetővé a vásárlók számára. Célunk, hogy az üzleteink a közösségek életének aktív alakítóivá váljanak
– mondta el Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország ügyvezető igazgatója.
Az áruházlánc új kampányát egyébként a DDB rekámügynökség készítette.
A reklámok részei a mindennapjainknak. A márkák felelőssége, hogy ezt a keretet értelmes tartalommal töltsék meg. Ez túlnyúlik manapság a jó reklám létrehozásának célján. Az Auchan elkötelezett a márkaépítés új, felelős módszereinek irányában. Stratégiai szinten határozta meg azt, hogy a márka milyen értéket ad az emberek életéhez. A jószolgálat a vállalat márkaépítésének és marketing-kommunikációjának is részévé vált. Ezzel a hozzáállással és értékekkel a DDB csapata is azonosult, és dolgoztuk ki közösen az Auchan új arculatát
– mondta el Szabó Béla, a DDB Budapest stratégiai és innovációs igazgatója.
Az Auchan Magyarország jelenleg 19 áruházat és 18 diszkont üzemanyag-töltőállomást üzemeltet, és közel 7000 főt, köztük több mint 360 megváltozott munkaképességű munkatársat foglalkoztat Magyarországon.