Az új ügynökség célja egyrészről az, hogy kiszolgálja a hazai piac szereplőinek klasszikus és digitális PR igényeit, másrészről, hogy a WPP hálózaton belüli, nemzetközi ügyfelek magyarországi kommunikációját támogassa stratégia gondolkodásmódjával, kreatív ötleteivel és integrált kampányok kivitelezésével.
A stratégiai kommunikációs tanácsadó cég munkája során jelentős szakmai támogatást kap a nemzetközi hálózathoz tartozó többi Ogilvy irodától éppúgy, mint legközelebbi stratégiai partnerétől, a Geometry Globaltól. Ennek köszönhetően az ügynökség stratégiai tervezései és napi munkája során egyaránt támaszkodhat a világhírű Ogilvy sok évtizedes hazai és nemzetközi tapasztalataira, David Ogilvy örökségére, és a Geometry nemzetközileg elfogadott módszertanára, kutatásaira, esettanulmányaira és korszerű technikai hátterére. Az új ügynökség a Geometry Global aktivációs ügynökséggel, az Ogilvy & Mather reklámügynökséggel és a Redworks produkciós házzal közös irodában működik – írják a közleményükben.
Az induló ügynökség szakemberei dolgoztak már hazai és nemzetközi vállalatoknak, pénz- és tőkepiaci szereplőknek, kormányzati szervezeteknek, kereskedelmi láncoknak, szolgáltatóknak és társadalmi célú szervezeteknek is.
„Minden kampány 75 százalékban ugyanolyan lépésekből áll. Viszont van 25 olyan százalék, amitől egyedi és izgalmas lesz. Ezen a pár százalékon múlik, hogy sikeres lesz-e a kommunikáció, vagy kidobott pénz. A projektek, kampányok kivitelezése mellett, mi ebben a 25 százalékban vagyunk nagyon erősek”
– nyilatkozta Mezei Márk, az Ogilvy PR vezetője.
Az Ogilvy PR csapata olyan szolgáltatásokat nyújt ügyfeleinek, amelyek elengedhetetlenek akár egy márka bevezetésekor a reputáció és a bizalom kialakításához, vagy épp egy influencer kommunikáció során.
(A kiemelt képen a cég csapata: Varga Zoltán – CFO, Geometry Global – Group of Agencies, Calin Dániel – Deputy Group Managing Director, Geometry Global – Group of Agencies, Sályi Réka – Group Managing Director, Geometry Global – Group of Agencies, Nonn Eszter – Consultant, Ogilvy PR, Mezei Márk – PR Director, Ogilvy PR, Michael Frohlich – Chief Executive Officer EMEA, Jeremy Charles Lovitt-Danks – az Ogilvy egykori londoni és new yorki munkatársa, Anschau Petra – PR Assistant, Ogilvy PR, Szalay Bea – Senior Consultant, Ogilvy PR, Andics Gergely – Activation Director, Geometry Global – Group of Agencies)