Hiánypótló rendezvényre hívja a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) a szakmabelieket: a PR 2016 Konferencia, a Médiapiac és Kutatás társrendezvényeként, április 13-14-én Egerben várja a public relations iránt érdeklődő résztvevőket. A konferencián négy szekcióban – Kríziskommunikáció, CSR, Employer Branding, PR 2016: trendek, kihívások – adnak elő, és tartanak kerekasztal-beszélgetéseket a szakemberek. Az esemény programigazgatója Lakatos Zsófia, az MPRSZ elnöke, míg a négy szekciót Bőhm Kornél, Mayer Zsolt, Kádár Balázs, Kincses Péter és Petrányi-Széll András vezeti.
A konferencia első napján kríziskommunikációs előadásokkal veszi kezdetét a program: az előadók – Bőhm Kornél (Spindoc Kommunikációs Hálózat), Batiz András (Impact Works), Vas Dóra és Jordán Mercédesz (MatrixPr) kísérletet tesznek arra, hogy feltárják a PR egyik legspecifikusabb ágának rejtelmeit, eloszlassák a területet övező titokzatosság látszatát, és gyakorlati tanácsok révén is segítsék azokat, akiknek krízishelyzetben kell helytállniuk, vagy egy válságot kell elfogadhatóvá, feldolgozhatóvá tenniük.
Még ezen a napon terítékre kerül a PR másik ága is: a szekcióvezető Mayer Zsolt (tréner, kommunikációs tanácsadó) vezényletével CSR-szakemberek beszélnek a társadalmi szerepvállalás jelenlegi legfontosabb kérdéseiről: mennyire mély a szakadék a vállalatok felelős viselkedése és a civilek által fontosnak vélt társadalmi értékek vállalati képviselete között, mikor nevezhetünk egy vállalatirányítást valóban felelősen gondolkodónak. A szekció Londonból érkező előadója – Tóth Eszter, Corporate Citizenship – nemzetközi példákon keresztül mutat utat a hazai képviselőknek.
A második napon a munkáltatói márkaépítés mibenlétéről és lehetőségeiről szólnak majd az előadások: mind a területen meghatározó kommunikációs tanácsadók (Kádár Balázs / Bindermann I The Employer Branding Company), mind pedig az Employer Brandingben kiváló vállalatok (Generali, GE Operations Hungary, Provident) hozzák el a szakmai közönségnek a legjobb hazai gyakorlatokat, illetve betekintést nyújtanak a munkáltatói márkaépítési stratégia rejtelmeibe.
A kétnapos rendezvény záró szakaszában a pénzügyi kommunikáció jelenleg fontos kérdései mellett (Binder István / Magyar Nemzeti Bank, Brückner Gergely / Figyelő, Tóth István/ Országos Betétbiztosítási Alap, R. Kovács Dániel / Front Page Communications) a PR szakma irányvonalait és kihívásait is górcső alá veszik (Petrányi Széll András / PS: PRovocative), illetve „Tolmácsot kérek! – avagy közügyekről közérthetően” címmel Kincses Péter (Double Decker Communications) tart vitaindítót, majd beszélget vendégeivel: Győrfi Pállal (OMSZ), Loppert Dániellel (Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.) és Reichenbach Mónikával, Pázmánd polgármesterével.
A Médiapiac, a Kutatás és a PR 2016 konferencia azonos időben, azonos helyszínen zajlik, és a három konferencia közönség számára átjárható. A PR 2016 részletes programja itt érhető el.
Az eseményen jelen lesz a 24.hu munkatársa is, így tudósítunk majd a helyszínről.