Szerencsés Tibor fő feladata az üzletfejlesztés mellett a marketing és a gyógyszeripari üzletág vezetése, ügyfélkapcsolatainak felügyelete, az üzletági stratégia és ehhez illeszkedő új szervezeti felépítés kialakítása.
A szakember a Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte második diplomáját marketing szakon. A szakmában eltöltött két évtizede alatt megismerte a hazai piac különböző területeit mint FMCG, egészségügy, autóipar, pénzügy és telekommunikáció.
Legutóbb a TNS Hoffmann kutatási igazgatójaként tevékenykedett, előtte pedig a Cognative és a Modus vezető munkatársa volt. Elsődleges specializációi az árkialakítással kapcsolatos kutatások, a piaci driverek feltérképezése, a fogyasztói magatartás- és versenytárselemzés.
Kedvenc kutatási módszerei közé tartoznak még a shopper, ügyfél-elégedettség mérések és egyéb, kreatív online megoldások. A jövőben kiemelt figyelmet fog fordítani a hazai üzletág fejlesztésre az Ipsos nemzetközi termékeinek és más innovatív technikák megismertetésével. Tervei szerint személyre szabott ajánlatokon keresztül hatékonyan segíti majd az ügyfeleket stratégiai döntéseikben.