Simon Detti lett a DDB új üzletfejlesztési és ügyfélkapcsolati igazgatója, míg Szelei Szabolcs a digitális transzformációs igazgatója – írta a kreativ.hu.
Simon korábban a Leo Burnett stratégiai igazgatója volt, e minőségében regionális és helyi márkákon dolgozott, egyébként húsz évnél is hosszabb ideje tevékenykedik a reklámszakmában. Ezalatt volt ügyvezetője márkatanácsadással foglalkozó cégnek, stratégiai tervezője egy helyi ügynökségnek és az Index marketing vezetői szerepét is betöltötte. Pályája egyébként pont a DDB-nél indult. A vezető tanácsadó és stratéga szerepet lát el, továbbá kreatív elképzelésekkel támogatja az üzletfejlesztést.
Szelei a Google Magyarországtól igazolt a céghez, ahol marketingvezetőként dolgozott, csakúgy, mint korábban a Procter & Gamble-nél, a Reckitt Benckiser-nél és a Nike-nál. Legutóbbi munkahelyén egyébként ő koordinálta regionális szinten a Google ügynökségi kapcsolatait is. Szelei korábban társalapítója volt a profession.hu és a jobmonitor.hu oldalaknak is. A DDB-nél főleg márkák és vállalatok digitális transzformációjával foglalkozik majd.