A főleg okostelefonjairól ismert kínai vállalat szerint a sport nagyszerű módja annak, hogy az emberek életét gazdagabbá tegyük, ezért a vállalat elkötelezett a sport, és leginkább a futball iránt. Az elmúlt években ezért számos csapatba – például az Américaba, a Santa Fe-be, a Sporting Cristalba, az Arsenalba, az Atlético de Madridba és az AC Milanba – is befektetettek annak érdekében, hogy inspirálják az embereket a világ minden táján. Emellett olyan játékosokkal kötöttek megállapodást mint Robert Lewandowski, Alexis Sánchez és most Lionel Messi. Róluk a vállalat úgy gondolja, hogy osztoznak a márka értékeiben, és hozzájárulhatnak az infokommunikáció népszerűsítéséhez.
“Örömmel jelentjük be együttműködésünket Lionel Messivel, aki rendkívüli személyiségével arra ösztönzi az embereket a világ minden táján, hogy kövessék az álmaikat, nézzenek szembe a kihívásokkal és legyenek jobbak minden nap. Messi az az ember, aki sok mindenben osztozik a Huawei értékeivel és mindig keresi a lehetőségeket, hogy hogyan lehetne nagyszerűbb”
– mondta Tyrone Liu, a cég fogyasztói üzletágának latin-amerikai vezérigazgatója.
Megszólalt Lionel Messi is:
“Harcolnod kell azért, hogy elérd az álmaidat. Áldozatot kell hoznod, mindent bele kell adnod, és mindig arra kell gondolnod, hogy eléred a csúcsot. Az a nap, amikor úgy gondolod, hogy már nincs továbblépés, az egy szomorú nap minden játékos számára.”
A Huawei Magyarországon is részt vállal a versenysport támogatásában: a vállalat a Magyar Vízilabda Szövetség technológiai partnerévé vált 2015-ben, amely keretében immár második éve segíti az utánpótlás-nevelést és csúcstechnológiás készülékekkel támogatja a szövetséget.
A Huawei egyébként mára a világ harmadik legnagyobb okostelefongyártója.