Média

Új többségi tulajdonos vette át a Be Social-t

kézfogás
kézfogás
A Café Communications többségi, 51 százalékos tulajdonrészt vásárolt a közösségi média szolgáltatásokat kínáló Be Social cégben.

A két cég, a Café kommunikációs ügynökség és a közösségi marketinggel foglalkozó Be Social együttműködése 2014-re nyúlik vissza, számos közös projektben vettek részt, amelynek tapasztalatai alapján született meg a mostani döntés a szorosabb üzleti kapcsolat megteremtéséről.

„Nagyon jól kiegészítjük egymást. A Be Social Magyarország egyik legeredményesebb közösségi médiával foglalkozó ügynöksége, a Café pedig a pr szolgáltatásoktól a kreatív reklám megoldások kidolgozásig számtalan területen vezető marketing kommunikációs vállalatcsoportnak számít hazánkban. Egyértelmű, hogy a két cég kooperációja révén a jövőben még komplexebb, jobb szolgáltatásokat tudunk nyújtani az ügyfeleknek, akik az igazi nyertesei az együttműködésünknek.”

– hangsúlyozta Gábor Iván, a Café Communications ügyvezetője.

Érdekel a content marketing?

banner_300x250_fiu_nlc_24
Jelentkezz a márciusban induló képzésre!

Forgács Mariann és Joanelli Tamás a helyén marad

A cégek hangsúlyozták, hogy a tulajdonrész-vásárlás nem érinti a Be Social jelenlegi vezetőinek jogköreit, és az ügyvezetői feladatokat továbbra is a vállalkozás alapítói, Forgács Mariann és Joanelli Tamás látják el. Ugyanakkor a mindennapi feladatok, az új és régi ügyfelek kiszolgálása kapcsán most az a legfőbb feladat, hogy a két cég megismerje egymás munkafolyamatait, működését, ügyfélkezelési technikáit.

„A jelenlegi csapat bővítését is tervezzük, elsősorban további fejlesztői kapacitásokkal”

– mondta a várható változások kapcsán Forgács Mariann, a Be Social egyik ügyvezetője.

A Café Communications és a Be Social jelenleg a Coca-Cola, a Media Markt, az IKEA és a Bonafarm projektjein dolgozik együtt. Mellettük több olyan potenciális ügyféllel is felvették a kapcsolatot, amelyek az eddigieknél komplexebb megoldásokkal szeretnék bővíteni kommunikációs aktivitásaikat. Mindemellett nem csupán Magyarországra koncentrálnak a közös munkában. Cél, hogy együttes erővel a Café saját regionális hálózatában, a CAN országokban kínált szolgáltatásokat is fejleszteni lehessen.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik