Hogyan vidd sikerre céged és önmagad – erre a kérdésre igyekszik választ adni a most megjelent A közösségi média nagykönyve, amely segít megismerkedni többek között a különböző közösségi médiafelületekkel, az emberekkel történő kommunikációval és a hatékony hirdetéskezelés titkaival, a remarketinggel, és az online konfliktuskezelés témájával, mivel a szerző szerint ezek nélkül már nem működik a marketing, vagy legalábbis nem úgy, mint korábban.
A tegnapelőtt megjelent könyv szerzője Klausz Melinda, a kozossegi-media.com vezetője, a Nők Lapja Café négyszeres VIP bloggere, aki 2007 óta foglalkozik közösségi média marketinggel. A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának marketingvezetőjeként még az iWiW és MyVIP felületeken kommunikált először cégként, majd 2008-ban indította első blogját, és 2009-ben adta fel élete első Facebook-hirdetését.
Azóta többek között volt már a Fujitsu Klíma, a Nők Lapja Cafe közösségi média tanácsadója, közösségi média tréningeket tartott a Buddha Bár Hotel, a Líra Könyvkiadó, a Centrál Médiacsoport, a Zeneipari Hivatal, a Katedra Nyelviskola, a Pannon Lapok Társasága vagy az MTD Hungary munkatársai részére, olyan kis és nagy márkák közösségi média kommunikációját végezte mint például a Liquid Lunch, Balatonalmádi város, Veszprémi Egyetemi Napok, a budavári Palotában megrendezett Édes Napok Csokoládéfesztivál. Alkalmazásokat fejlesztett többek között a Man at Work, a Tornai Pincészet vagy éppen a Veszprémi Programiroda részére. Cégét a VeszprémFest és a Nagy Közösségi média nap kommunikációja kapcsán a Magyar Marketing Szövetség két KKV-Gyémánt díjjal is kitüntette 2015-ben.
Klausz Melindának egyébként már öt különböző altémájú közösségi média könyve jelent már meg az internetbiztonságtól a közösségi média konfliktuskezelésen át a mérésig, amely több felsőoktatási intézményben kötelező irodalom. Rendszeresen előadásokat tart a Metropolitan Egyetemen posztgraduális képzésein, valamint alkalmi jelleggel több másik felsőoktatási intézményben és konferencián.