Lugosi Boglárka szakmai pályafutását 22 évvel ezelőtt kezdte a McCann-Ericksonnál, ügyfélkapcsolati oldalon. 2000-ben családi vállalkozást alapított, amely később a Café Csoport CRM-re szakosodott tagja lett. 2005 és 2009 között a Reklámvonal című szakkiadvány felelős szerkesztője volt, ennek során számos az akkori DMSZ-szel közös kiadvány (Reklámvonal „D” Golden Dove különkiadások, ágazati kutatások, DM Piaci Hírek) életre keltésében részt vett. 2008 és 2011 között az RTL Klub online PR szakértője volt, majd néhány évre visszatért a Caféhoz. Külföldi tanulmányútja után, 2015-ben az UP Advertisingnál helyezkedett el mint digitális részlegvezető, innen érkezett a szövetséghez.
Lugosi főtitkárként elsősorban az elnökség azon célkitűzéseit tartja izgalmasnak, amelyek a digitális és adatvezérelt marketing irányába mozdítják el a szervezet tevékenységének fókuszpontját, így segítve a szakma eszköztárának kiteljesedését.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a hazai direkt és interaktív marketing piac szereplőinek érdekképviseletét látja el. Fő irányvonala a közös ágazati kommunikáció, valamint a direktkommunikáció reputációjának erősítése, mind a marketingkommunikációs szakma, mind a fogyasztók felé. Kiemelten foglalkozik az adatvédelmi kérdésekkel, valamint szakmai rendezvények és workshopok megrendezésével. Közel 60 tagvállalata hét szakterületi tagozat munkájában vesz részt.