Ma reggel megnyitott Körmendi Gábor főszerkesztésében a bummm.hu. Körmendi ismertséget az egykori juj.hu-val szerzett, amit azonban odaadtak annak a General Medianak, amely végül bezárta a site-ot. (A General Media egykoron több hazai weboldalt is működtetett, egyébként pedig annak a Holman Endrének a vállalkozása volt, akit egy idő után a rendőrség is körözött, így a cég maga is bajba került. A General Media volt egyébként az a cég, amely bannerhelyekért cserébe iskolaépülethez jutott hozzá Hódmezővásárhelyen.)
Egy vele megjelent interjúban csak “trash-bulváros pápaként” emlegetett Körmendi KGV néven videócsatornát is működtetett a YouTube-on, ahol elsősorban ismert emberekkel készített sokszor provokatív jellegű interjúkat, de ezenkívül a Blikk TV arcaként is ismert.
A most létrehozott bumm.hu főszerkesztője a kreativ.hu-nak azt nyilatkozta a napokban, hogy a site indulását hosszasan készítették elő, és évek óta tervezték, hogy létrehoznak egy olyan oldalt, ami nem megrendelésre emel fel vagy buktat meg valakit, hanem egyszerűen a közszereplők valódi arcát mutatja meg.
“A Juj.hu-val buktattunk minisztert, rabosíttattunk celebet pusztán azzal, hogy megmutattuk, hogyan viselkednek a valóságban. Ezzel, akkor új szerepbe helyeztük az online médiát. Most is ezzel a szemléletettel indítjuk a Bummm.hu-t, a valóságot mutatjuk be, szórakoztató stílusban” – tette hozzá Körmendi, aki arról is beszélt, hogy minden olyan témával foglalkozni fognak, ami az embereket érdekelheti, vagyis a politikai közszereplőktől a celebekig sok minden beleférhet. Ehhez jelenleg 11 állandó és 6 külső munkatárssal dolgoznak együtt, mondta a kreativ.hu-nak Körmendi, hozzátéve, hogy olyan embereket kerestek, akik mozgóképes és írott anyagok előállítására is képesek. (A site impresszumában egyébként nincs jele ekkora szerkesztőségnek, mindössze 4 szerkesztő-riportert és 2 fotóst tüntettek fel Körmendin kívül.)
Körmendi arról is beszélt, hogy nem teljesen nulláról indulnak, mivel ide kerülnek ki a 11 ezer követővel rendelkező KGV Youtube-csatorna videói is. Fontos szerepet szánnak a Facebooknak és az Instagramnak is, előbbi oldalukat egyelőre 4100-an lájkolták.
A Kreatív újságírójának kérdésére, hogy a Bummm.hu neve eléggé hasonlít a Bumm.sk-ra, Körmendi azt mondta, hogy nincs hozzá közük, a három “m” pedig a szlogenjükre utal: “Megmutat, Megkérdez, Meg hát!”
Majosházai üzletember áll mögötte
A bummm.hu tulajdonosa az impresszum alapján egy bizonyos CGMD Kft. Ennek a cégbíróság szerint a budapesti Contractums Global Zrt. a tulajdonosa, fő részvényese pedig a médiaiparban eddig ismeretlennek számító majosházai üzletember, Kocsis Krisztián. Kocsis egyébként az oldal impresszumában lévő CGMD ügyvezetője is.
A portál elsősorban hirdetési bevételekből szeretné finanszírozni magát.