Média

Jó éve volt a UPC-nek

UPC Magyarország
UPC Magyarország
Anyavállalata, a Liberty Global 2015. évi negyedik negyedéves üzleti jelentését követően a UPC Magyarország is közzétette tavalyi eredményeit.

A Liberty Global, a világ legnagyobb nemzetközi kábelszolgáltatója a napokban közzétett friss üzleti jelentése szerint tovább erősítette piaci pozícióit 2015 negyedik negyedévében. A meggyőző eredményekhez leányvállalata, a hazai tévés és internetes piac egyik vezető szolgáltatója, a UPC Magyarország is hozzájárult jó teljesítményével.

Az elmúlt évben a UPC Magyarország több mint 15 milliárd forintot fordított hálózatának fejlesztésére, ennek eredményeként 60 ezer új háztartásra terjesztette ki szolgáltatásait, köztük szélessávú hálózatát is, amelyen akár 500 Mbit/s sebességű internet-szolgáltatást kínál előfizetőinek. A cég különböző tévés, internetes, mobil és telefonos szolgáltatásokhoz kapcsolódó előfizetéseinek (úgynevezett Revenue Generating Unit) száma 2015-ben 100 ezerrel, 1,8 millióra nőtt.

A UPC 27 százalékos részesedésével tavaly tovább erősítette vezető pozícióját a magyar digitális kábeltévépiacon, és mellette korlátlan adatforgalmat kínáló szolgáltatóként belépett a hazai mobilpiacra is. A vállalat tovább bővítette előfizetői számára ingyenesen elérhető Wi-Fi hálózatát, így ahhoz már több mint 400 ezer hozzáférési ponton csatlakozhatnak az előfizetők. A UPC a jelentés szerint a 2014-es adatokhoz képest 2015 végén 5 százalékos bevételnövekedést könyvelhetett el.

“Büszke vagyok a UPC Magyarország 2015-ös teljesítményére, amely lehetővé tette, hogy mind a lakossági, mind az üzleti szegmensben megerősítsük pozícióinkat a telefónia, a mobil, az internet és az élményszolgáltatások területén” – nyilatkozta Magnus Ternsjö, a UPC Magyarország vezérigazgatója.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik