Forró és gőzölgő, piros színű óriásbögre jelent meg Budapest egyik legforgalmasabb főterén, az Erzsébet téren. Instagram posztokkal tudják az arra járók fűteni, hogy a kivételesen kívülről melegítő ikonikus tárgy mellett megpihenhessenek.
Ez a Nescafé meglehetősen látványos marketingkampányának része,
A bögre méretei önmagában is figyelemfelkeltőek, hiszen 180 centiméter magas és 134 centiméter átmérőjű, térfogata közel 2,4 köbméter, és ha kávéval töltenénk meg, közel 2400 liter, azaz körülbelül 12 ezer hagyományos méretű bögre tartalma férne el benne. Ennyiből az V. kerület belvárosi részének minden lakosát meg lehetne vendégelni egy csésze kávéra. Ám nem csak a méretei miatt érdekes, hanem azért is, ahogyan a kávémárka összekapcsolta a tárgyat a közösségi médiával. Ugyanis ha valaki #warmupBP hashtaggel tölt fel képet az Instagramra, azzal 5 percnyi melegséget biztosít az éppen a bögrénél lévők számára, emellett nyereményjáték is kapcsolódik a kezdeményezéshez.
A környékbeliek és az arra járók örömmel fogadták a város szívében vendégeskedő piros bögrét, amelynek működéséről videó is készült:
Mátyus Anna, a Nescafé kávémárka brand managere ezzel kapcsolatban elmondta, hogy a rendkívülinek mondható kültéri kampányt egy új, limitált íz bevezetéséhez időzítették. Hozzátette, a közösségi média aktiváció náluk hagyományosan fontos a kampányok során.
Az óriásbögre digitális kampányt a HPS Digital csapata készítette.