A zajokkal teli és túlzsúfolt digitális médiatérben a legjobban a tartalommal lehet kitűnni. Azonban a tartalommarketing számos új feladatot ad a már gyakorló marketingesek számára: honnan lesz releváns és izgalmas tartalom a márkámról, egyáltalán mi az izgalmas és megkapó tartalom az én célcsoportomnak, mindezt hogy tálaljam meg, és később hogyan juttassam el hatékonyan fogyasztóimhoz? A Central Médiacsoport és a Pécsiközgáz közös digitális marketing képzésén többek között ezen a területen szeretnének naprakész és hasznos tudást nyújtani úgy, hogy az általuk rendszerezett és átadott tudás gyorsan és könnyen hasznosítható legyen, azaz a digitális marketing képzés résztvevőinek munkája még értékesebb legyen jelenlegi és leendő partnereik számára.
A Central Médiaakadémiát működtető Central Médiacsoportnak óriási tapasztalata van a tartalom-előállítás és marketing területén: számos, értékes márkát menedzsel évtizedek óta, többek között a legismertebb magyar márkát, a Nők Lapját. A magazinok mellett az online márkáit (Nők Lapja Cafe, 24.hu, HáziPatika.com) is sikerre vitte, és most már a mobil eszközökön is stabil eredményei vannak. A cég szakemberei belülről ismerik a digitális médiateret, ismerik a tartalom-előállítás és tartalomdisztribúció csínját-bínját, és a hirdetőik marketingeseivel napi szinten gondolkodnak együtt, hogy hogyan tudják eljuttatni üzeneteiket többek között a Central portfóliójának segítségével a fogyasztóikhoz. A Pécsiközgáz pedig friss és átfogó kutatásaiknak köszönhetően ismeri a 21. századi fogyasztó igényeit és szokásait.
A két szervezet közös képzésén résztvevők megismerhetik napjaink legfontosabb fogyasztói trendjeit: hogyan keres információt, hogyan dönt, mire kíváncsi és mi untatja a fogyasztót a digitális korban. A hallgatók megtanulhatják, milyen digitális marketingeszközöket használjanak, hogyan költsék el a leghatékonyabban a marketingbüdzséjüket, hogyan tervezzék meg és ellenőrizzék a kampányaik hatékonyságát. A képzés külön foglalkozik a tartalom szerepével a marketingben: milyen a jó tartalom, hogyan segítheti üzleti célok elérését és hogyan lehet használni a közösségi médiában.
Jelentkezni február végéig lehet a cma@centralmediacsoport.hu email címen.
Bővebb információ a képzésről a http://mediaakademia.centralmediacsoport.hu/?courses=digitalis-marketing-akademia címen található.