Mától jobb minőségű borítóval, plusz 4 oldallal, valamint új arculattal és rovatokkal jelenik meg a Fanny című női hetilap. A megújítás a Mediaworks kiadó stratégiájának része, a termékfejlesztés célja a piaci részesedés növelése, valamint a magazin eddig meghatározott értékeinek (hiteles, szórakoztató és szívhez szóló olvasmány) erősítése.
Az új sztárvilág rovat a film, a tévé, a színház és a sport világának főbb eseményeit, érdekességeit, a hírességek és a jelentős személyiségek életének meghatározó pillanatait mutatja be.
Változás az is, hogy az olvasói igényekhez igazodva a mostantól még több fejtörőt és érdekes információt tartalmazó rejtvény rovat nyolcoldalasra bővült. A mozaik rovat érdekes helyeket, tényeket, rekordokat mutat be a nagyvilágból, míg a hét témája rovatban a mindennapjainkat befolyásoló itthoni és külföldi aktualitásokkal foglalkozik a magazin.
Az új rovatok mellett több tartalommal is jelentkezik a megújult Fanny. Az ötoldalasra bővült konyha rovat még több recepttel és hasznos tippel segíti a sütés-főzés szerelmeseit. A megújult divat és szépség rovatok fókuszában továbbra is az olvasó áll: minden héten egy-egy civil modell segítségével mutatnak be különböző alkalmakra és testalkatokra összeállított szetteket, adnak divattanácsokat.
A Fanny megújulását egy öthetes kampány támogatja. A tévé- és rádiószpotok, citylight-plakátok, valamint instore, print- és online megjelenések médiaértéke 150 millió forint.