Annyit még az átlag magyar is tud a Super Bowl-ról, hogy az amerikai futballbajnokság döntője csak részben szól a sportról: a félidei show, a reklámok, a körítés legalább annyira fontos. Azt már megírtuk, hogy idén, az 50. Super Bowl-on több mint 100 milliárd forintnyi összeget költenek a cégek a hirdetésekre, és hogy egy 30 másodperces szpot a döntő alatt 5 millió dollárba kerül.
Az is közismert, hogy a legjobb reklámokból válogatás készül; és ezek az elborult hirdetések még hetekig foglalkoztatják a közvéleményt. Mint például az, ami itt alább következik.
A Doritos chipset népszerűsítő brutális kisfilm egy körházi vizsgálóban játszódik,
A leendő anyuka már azon kiborul, hogy a majdani apa Doritost majszol az ultrahang-vizsgálat közben, de ez a legkevésbé durva rész a reklámban. Többet nem is árulunk el, csak még annyit, hogy a kommentek alapján ez a szpot azért eléggé kiborította az amerikaiakat.