A Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. a Premier Kommunikációs Irodának adta a kampánymegbízást. Az ügynökség által tervezett és megvalósított regionális reklámkampány különlegessége, hogy a kreatívokon a Bridgestone saját munkatársai tűnnek fel, a rádióban pedig a híres szinkronszínész, Kautzky Armand hangja népszerűsíti a vállalat által kínált munkalehetőségeket. A 2016 januárjában és februárjában zajló kampány médiatervezési és vásárlási, valamint pr feladatait teljes egészében a már említett kommunikációs Iroda, a grafikai tervezést pedig a Gramy végezte.
Az abroncsgyártó vállalat 2006-os megalapítása óta a cég munkavállalóinak száma több mint kétszeresére emelkedett és ma már közel 700-an dolgoznak a nemzetközi szinten is csúcstechnológiát képviselő tatabányai abroncsgyárban. Az üzem a jelenleg is zajló kapacitásbővítő beruházás 2017-es befejezésére megduplázza gyártóvolumenét, amelyhez további szakképzett kollégákat vár soraiba.
A dinamikus munkaerő bővülést támogató kampány eszköztárát és üzeneteit a Premier Kommunikációs Iroda úgy alakította ki, hogy azzal elsősorban Komárom-Esztergom megyei, munkatapasztalattal már rendelkező fiatal szakemberek, potenciális munkavállalók legyenek elérhetők. A regionális újsághirdetéseket, bannereket, outdoor médiát és rádióspotokat használó kampányt a kommunikációs iroda pr aktivitásokkal is támogatja, amelynek célja a vállalat hírnevének építése és a magasabb szakképesítéssel rendelkező potenciális munkavállalók megszólítása. A célzott munkaerő-toborzás a későbbiekben közösségi média felületeken is fut majd.
A Premier egyébként a Bridgestone mellett jelenleg a GE-Alstom, a Tetra Pak, a Danone, a Knauf Insulation, a Gazprom, a Krka, az Italos Karton Környezetvédelmi Egyesülés, a Vágóállat- és Hús Terméktanács és számos EU intézmény integrált kommunikációs és PR feladatait látja el.