A 2015. október és december közötti kutatási hullám eredményei alapján egy átlagos napon közel 5,7 millióan hallgattak rádiót.
Év végén a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Class FM-et a 15 éves és idősebb korosztály körében naponta átlagosan közel 2,9 millióan hallgatták; a második, a közszolgálati Kossuth Rádió közönsége 1,5 milliós, mögöttük a szintén közszolgálati Petőfi Rádió 950 ezer, míg az ugyancsak Simicska-érdekeltségű Music FM 800 ezer fős volt.
Kétszázezer feletti országos napi hallgatottsági értékeket ért el a Dankó Rádió (315 ezer fő) és a Bartók Rádió (201 ezer fő). Százezer feletti országos napi hallgatótáborral rendelkezett a Klubrádió (191 ezer fő), az InfoRádió (162 ezer fő), a Lánchíd Rádió (141 ezer fő) és a Magyar Katolikus Rádió (107 ezer fő). A Jazzy Rádiónak 80 ezer, a Klasszik Rádiónak 59 ezer és a Trend FM – Gazdasági Rádiónak 53 ezer hallgatója volt országosan naponta a mérés alapján.
Budapesten a Class FM-et a Music FM, illetve a Kossuth Rádió követi. Szoros a verseny még a Klubrádió, InfoRádió és Petőfi Rádió között. Budapesten a rádióhallgatók száma több mint 1 millió fő, amely 2014 év végén is hasonlóan alakult.
Kedvelik a hallgatók a karácsonyi zenéket
A legfrissebb rádiós közönségmérésben résztvevőket egyébként arról is kérdezték, hogy mennyire kedvelik, ha az ünnepek közeledtével a rádiók egyre több karácsonyi dalt sugároznak. A többség (69%) úgy nyilatkozott, hogy szívesen hallgatja az ünnepi hangulatú dalokat játszó rádióadókat. Sokszor az is előfordul, hogy tudatosan keresnek (33%) olyan rádióadót, ahol ilyen jellegű zenék szólnak.