Média

Tenderen döntenek a reptéri reklámokról

A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér
A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér
7-10 évre szóló koncessziós pályázatot ír ki a repülőtéren található reklámfelületek üzemeltetésére a Budapest Airport.

A tenderen a repülőtér üzemeltetője olyan érdeklődőket vár, amelyeknek van nemzetközi tapasztalata közlekedési csomópontokon – repülőtereken, pályaudvarokon, metró hálózatokban – lévő reklámfelületek értékesítésében és működtetésében – közölte Hardy Mihály, a Budapest Airport kommunikációs igazgatója.

A tájékoztatás szerint a tender kiírása a jelenlegi partnerrel 2008-ban kötött szerződés határidejének lejárta miatt vált időszerűvé.

A Budapest Airport kifejezetten a nagy tapasztalattal és az összes repülőtéri reklámfelület értékesítéséhez és üzemeltetéséhez megfelelő kapacitásokkal egyaránt rendelkező cégek jelentkezését várja a hazai és a nemzetközi piacról.

A teljes pályázati anyagot 400 euró+áfa és aláírt titoktartási nyilatkozat ellenében lehet átvenni. A sikeres jelentkezéshez az írásos kérelem és a tenderanyag díja legkésőbb 2016. január 26-án 14.00 óráig kell, hogy beérkezzen. A pályázat menetéről további részletek ide kattintva érhetők el, vagy az advertisingtender@bud.hu e-mail címen.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik