A változtatásokat a közelmúltban lezajlott portfóliófejlesztéssel és létszámbővítéssel magyarázzák az Adaptive Media honlapján.
„2015-ben ugrásszerű fejlődés zajlott az Adaptive Mediánál. Több nemzetközi felülettel, köztük a Shazam mobilalkalmazással bővült a portfóliónk és jelentősen nőtt a cég létszáma is. Hiszünk az emberekben és a személyes kapcsolattartásban. A nagyobb csapattal és a cégvezetés átalakításával szeretnénk maximálisan megfelelni a piaci kihívásoknak – ” idézi a honlapon megjelent hír Sopov Istvánt, az Adaptive Media ügyvezetőjét.
Horváth Tamás 2008 óta dolgozik az Adaptive Mediánál, 2014 óta volt a sales house ügyfélkapcsolati vezetője. 2016 januártól új pozícióban, kereskedelmi igazgatóként irányítja az Adaptive Media értékesítési területét. Új munkakörében elsődleges feladata az értékesítési stratégia kialakítása és megvalósítása lesz. „A folyamatosan változó média világában elengedhetetlenül fontosnak tartom a stratégiai tervezést és a tudatos építkezést. A jövőben a hosszú távú fejlődési irányok meghatározásával, illetve cégünk marketingaktivitásainak vezetésével foglalkozom kiemelten, ezzel támogatva az ügynökségi és direkt értékesítési csapatok munkáját” – nyilatkozta Horváth Tamás, az új kereskedelmi igazgató.
A médiaügynökségekkel kapcsolatos értékesítési terület irányítását és az ügyfélkapcsolati csapat vezetését Kéri Gábor veszi át Horváth Tamástól. A szakember 2015 júliusában, a Thinkdigitallal megkötött stratégiai együttműködési megállapodás keretében csatlakozott az Adaptive Mediához nemzetközi prémium termékekért felelős vezetőként. „Nagyon komoly kihívás és egyben nagy megtiszteltetés ennek a tehetséges és lelkes csapatnak az élére állni. Bízom benne, hogy ezzel a változással hozzájárulok az Adaptive Media eddigi pozíciójának további erősítéséhez.” – mondta el kinevezésével kapcsolatban Kéri Gábor.