Média

Változások a CEMP háza táján

CEMP
CEMP
A szórakoztató-kulturális kiadványok értékesítését, és a CEMP Csoport kiadványainak képviseletét  a CEMP Sales House kultúra diviziója veszi át.  Emellett a 24.hu információi alapján a Portfolio és a Pénzcentrum élére januártól tartalomfejlesztési igazgatót neveztek ki.

A CEMP blogjában jelentették be, hogy 2016 januárjától a szórakoztató-kulturális kiadványok értékesítését, és a CEMP Csoport kiadványainak képviseletét a kulturális piac szereplői felé a CEMP Sales House kultúra divíziója veszi át, vagyis lényegében beolvasztják a CEMP Experience-t.

Az Index.hu-t, a Velvetet, a Totalcart és a Blog.hu-t, valamint a Portfolio.hu-t és az Inforádiót is a termékportfóliójában tudó Közép Európai Média és Kiadó Zrt. (CEMP) 2014 októberében vásárolta meg a PORT, a Fidelio és a Bóbita kiadványok, valamint számos márkamagazin kiadásával foglalkozó LS Média Network Kft.-t, amivel a hír- és gazdaság profilú internetes kiadványok mellett a kulturális tartalomszolgáltatásban is erős szereplővé vált. A portfólió gondozására és értékesítésére létrehozott CEMP Experience (CEMP-X) feladata később kibővült az Index-kiadványok – Index, Dívány, Velvet, Totalcar és Blog.hu – kereskedelmi képviseletével a kulturális ügyfelek és a médiapiaci szereplők felé. 2015-ben a CEMP Experience a 7ora7.hu színházi portállal, és a Kultúrpart online magazinnal erősítette a CEMP Csoport kulturális tartalomkínálatát.

2016 januárjától veszi át a szórakoztató-kulturális kiadványok értékesítését és a CEMP Csoport kiadványainak képviseletét a CEMP Sales House kultúra divíziója, amelyet továbbra is Csasztvan Nóra, a korábbi CEMP Experience értékesítési vezetője irányítja.

Tartalomfejlesztési igazgatót kapott a Portfolio és a Pénzcentrum

Orosz Márton
Orosz Márton

A 24.hu egyébként úgy tudja, hogy a Portfolio és a Pénzcentrum élére a CEMP három nappal ezelőtt tartalomfejlesztési igazgatót nevezett ki Orosz Márton személyében. Az új vezetőt, aki főleg natív tartalmakkal foglalkozik majd, házon belülről találta meg a médiavállalat, hiszen Orosz korábban a Pénzcentrum vezető szerkesztője volt. A tartalomfejlesztési igazgató diplomáját 2005-ben szerezte a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán (a mai Budapesti Metropolitan Egyetem jogelődjénél) üzleti kommunikáció szakon. 2005-től 2008-ig a Pénzügyminisztérium Sajtó-és Kommunikációs Főosztályának munkatársa, 2009-től a Pénzcentrum szerkesztője, 2014-től 2016-ig vezető szerkesztője volt.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik