Az MSD Animal Health a FLOW PR-t bízta meg OTC és vényköteles termékeinek online kommunikációjával, valamint a „Kisállatorvos” néven indított honlap és Facebook oldal teljeskörű tartalommenedzsmentjével. Az online közösségépítés és a márkák ismertségének növelése mellett az elkötelezett állattartás népszerűsítése és az állattartók edukációja is a kampány célkitűzései közé tartozik.
„Ugyan az egészségügyi szektor és a gyógyszeripari kommunikáció ismert és kedvelt terület számunkra, külön öröm, hogy a megbízás elnyerése e tekintetben is új kihívások elé állít minket: az elkötelezett állattartás kultúrájának építését egy lehetőségekkel teli és nemes feladatnak tekintjük” – mondta el Szabados Krisztián, a FLOW PR ügyvezető igazgatója.
Az ügynökség 2002-ben alakult, jelenleg 43 főállású munkatárs dolgozik a cégnél. Az ügynökség jelenleg 20 ügyféllel áll hosszú távú szerződés kapcsolatban.