Média

Ingatlanban erősítene a Jófogás

lakás
lakás
Új embereket is felvettek a Jófogáshoz, hogy az ingatlan kategóriára összpontosítsanak az apróhirdetési oldalon, amely egyébként tavaly partnerségre lépett az Otthon Centrum ingatlanirodával. Az ügyvezető azt sem zárta ki egy interjúban, hogy ha lehetőségük lenne rá, megvennék az Ingatlan.com-ot.

Az ingatlan kategóriára összpontosítanak idén a Jófogás.hu-nál, a folyamatosan bővülő csapat új tagjainak nagy része is ezzel a területtel foglalkozik majd – erről a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt Palocsay-Zubor Géza, az apróhirdetési oldalt működtető Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezető igazgatója. Az ingatlan kategóriában való erősítésükre már egy tavalyi fejlemény is utalt: ahogy arról a 24.hu már beszámolt, az Otthon Centrummal stratégiai partnerségi megállapodást kötöttek.

A magazinban nemrégiben megjelent interjú alapján az is kiderült, hogy tavaly januárhoz képest 2015 novemberére már nyolcszorosára nőtt a Schibsted Classified Media Hungary Kft. bevétele, és céljuk, hogy mielőbb milliárdos üzletté váljanak.

Szóba került a Jófogás és az OLX.hu összeolvadása is, amelynek kapcsán Palocsay-Zubor Géza azt mondta, hogy nagy kihívást jelentett, hogy korábban még sosem csináltak hasonló léptékű adatmigrációt, ráadásul ezt úgy kellett elintézni, hogy közben az oldal működését is megfelelő színvonalon kellett biztosítani. Emellett rengeteg feladatot adott és ad még most is a mobilos applikáció, amely rengeteg kritikát kapott az összeolvadás környékén, de a harmadik negyedév környékére sok olyan újítást végeztek el, amelyeket a felhasználók elvárásként fogalmaztak meg. Az ügyvezető igazgató azt is elmondta, hogy januárban az aktív Android-applikációt használók száma százezer volt, 2015 novemberében pedig már háromszázezer felett járt ez a szám.

Folyamatosan terjeszkednek a magyar digitális piacon

Az ügyvezető kitért arra is, hogy a cég létszáma 33 főre nőtt, amit 2016 végére várhatóan 50-re növelnek. “Az oldal tulajdonosának, a Schibstednek nagyon fontos a magyar piac, ennek megfelelően sokat és szerencsére hosszú távra fektetnek be itt. Ráadásul, látva a többi ország apróhirdetési piacát, a magyar piac a kisebb mérete ellenére hihetetlenül színes és kompetitív, ezért szükséges is a komoly csapat a termék mögé” – mondta a Marketing&Media újságnak az ügyvezető, aki azt is elárulta, hogy a fúziót követően tulajdonosi elvárás volt a működés racionalizálása, illetve hogy a havi bevétel/kiadás mutatókat nulla közeli szintre hozzák. Ezt sikerült is teljesíteni. “A Schibsted nemzetközi tevékenysége és stratégiai irányváltásai további növekedést várnak tőlünk a jövőben, amely különböző célpiacok meghódítása által érhető el, és ehhez invesztíciókat is végrehajtunk. A 2016-os esztendő sok más mellett az ingatlan éve lesz nálunk, a létszámbővítéseink jelentős része is ennek a kategóriának a megszerzése érdekében valósul meg” – tette hozzá az ügyvezető.

A lap újságírója rákérdezett arra is, hogy nem tervezik-e riválisuk, az Ingatlan.com felvásárlását. Erre az ügyvezető úgy felelt, hogy a Schibsted elmúlt ötéves tevékenysége alapján jól látható, hogy komolyan gondolkodnak a magyar piacban, és minden támogatást megad a cég a hazai menedzsment részére, hogy a kitűzött célokat elérjék. “Ebből kifolyólag semmit sem lehet kizárni, az idő majd megválaszolja ezt a kérdést” – hangoztatta Palocsay-Zubor, aki arról is szólt, hogy az idei év elején új reszponzív oldalra állnak át. Ezt követően kiterjesztik a Barion tárcát, valamint új ingatlanos szolgáltatásokat vezetnek be, de ezekről nem árult el további részleteket.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik