A tendert a Geometry Global cégcsoporthoz tartozó Ogilvy & Mather reklámügynökség nyerte el. A Wizz Air által idén nyáron kiírt tender az újrapozicionált WIZZ márka stratégiájának építését, és azzal összhangban az új reklámkampányok megalkotását és kommunikációs platformjainak kidolgozását tűzte ki célul.
Az ügynökséget négyfordulós tenderen választották ki. A reklámügynökség olyan, a cégcsoport által fejlesztett eszközöket használt fel a stratégia kialakításához, amely az ügyfél számára jól elkülönített, személyre szabott megoldásokat kínál. A tender során is sikeresen alkalmazott FUSION metodológia a brand kulcsfontosságú célkitűzését szem előtt tartva az integrált kommunikációs eszközök által a fogyasztói döntések befolyásolására ad választ.
„A FUSION módszertana sokat segített abban, hogy a Wizz Air számára egy jól megalapozott, alacsony kockázatú kommunikációs stratégiát tudjunk megalkotni, amely jól integrálható a nemzetközi piacon is, valamint alkalmas arra, hogy a WIZZ márkát egészen új dimenziókba repítse. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a légitársaság minket választott, az egész csapat lelkesen és nagyon elkötelezetten dolgozott a tenderen” – tette hozzá Sályi Réka, az Ogilvy & Mather ügynökséget is magába foglaló Geometry Global cégcsoport ügyvezető igazgatója.
“A WIZZ egy nagyon izgalmas, összetett, nemzetközi márka, amiben hatalmas kreatív lehetőségek vannak. Nagyon várom, hogy elkezdődjön a közös munka”- emelte ki Benesch Ferenc, az O&M kreatív igazgatója.
8 ügynökség közül választottak
Johan Eidhagen, a Wizz Air márka- és marketing vezetője elmondta: „Összesen nyolc ügynökség vett részt a tenderen, az Ogilvy & Mather javaslata egyezett leginkább az elvárásainkkal, gondolkozásmódjuk és kreatív megközelítésük pedig meggyőzött minket arról, hogy jó kezekben lesz az újrapozicionált WIZZ márka. Úgy gondoljuk, megtaláltuk azt az ügynökséget, amely biztosítja a szükséges szakértelmet és szenvedélyt ahhoz, hogy folytathassuk növekedési küldetésünket és új lehetőségeket kínáljunk mindenki számára a kedvező áron elérhető utazásokon keresztül. A stratégiát és reklámüzeneteket akár 22 nyelvre is adaptálni tudjuk, hogy célpiacainkon egységes és erőteljes képi világgal jelenjünk meg.”