Idén tizenegy pályázó összesen huszonhat projektje indult a versenyen. Húsz pályamunka jutott shortlistre, és ezek közül hét – egy hírnévmenedzsment és hat kommunikációs kampány – érdemelte ki a Sándor Imre PR-díjat.
A díjjal, melynek névadója Sándor Imre (1933-2007), a hazai kommunikációs iparág egyik elméleti megalapozója, professzor emeritus, a Corvinus Egyetem Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékének korábbi vezetője, az MPRSz a pr-szakma legjobb munkáit ismeri el.
Az öttagú szakmai zsűri az értékelés eredményét egyforma súllyal meghatározó öt szempont szerint értékelte a pályázatokat: a szakmai eszköztár kiválasztása, a kommunikációs üzenetek megfogalmazása, az újszerűség, a megvalósítás gondossága és az eredmények bemutatása. A zsűri döntése alapján összesen 20 projekt került shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.
„A zsűri egységes volt a díjak odaítélése során, amelynek alapján 2015-ben összesen 6 pályázó 7 projektje kapta meg a Sándor Imre PR-Díjat. Üdvözlendő, hogy a pályázatok száma alapján évről-évre népszerűbb szakmai megmérettetésről van szó, amely azt mutatja, hogy a PR továbbra is kiemelt terület a vállalatok, szervezetek kommunikációs aktivitása során” – foglalta össze a zsűri értékelését R. Kovács Dániel, a Sándor Imre PR-díj zsűri elnöke, az MPRSZ elnökségi tagja, a Front Page Communications ügyvezetője. A zsűri tagja volt még Bodó Teodóra, a Provident Pénzügyi Zrt. vállalati és kormányzati kapcsolatok igazgatóságának vezetője, Egyházi Nikoletta, az E.ON Hungária Zrt. vállalati kommunikációs vezetője, Román Balázs, a Kreatív főszerkesztője, valamint Török Diána, a Médiapiac főszerkesztője.
Íme a Sándor Imre PR-díj 2015 díjazottai (a kategóriákon belül ABC sorrendben)
Hírnévmenedzsment kategória
Az Apollo Tyres magyarországi piacra lépésének kommunikációja
Pályázó: Avantgarde Public Relations Kft.
Kommunikációs kampány kategória
Autistic Art: Egy nonprofit márka piaci bevezetése
Pályázó: LA Communications
(eredetileg Hírnévmenedzsment kategóriában érkezett a pályázat, de a zsűri átsorolta kommunikációs kampány kategóriába)
Domestos, a fertőtlenítés csodái
Pályázó: Uniomedia – PHD HUNGARY
Honor mobiltelefonok bevezetése Magyarországon
Pályázó: PS:PRovocative
Minden perc értékes! – A Magyar Hospice Alapítvány 1%-os kampánya
Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.
#mutimiteszel, #mutimitiszol, #mutimitcsinalsz! Elkészült az első Magyar Instagram Körkép
Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.
NNG SZülinApp
Pályázó: Café PR – NNG
Partnerügynökségek a projekt megvalósítása során: Core Digital, Benedict & Helfer
A díjnyertes pályázatok egyébként hamarosan megtekinthetők lesznek az MPRSZ honlapján.
Ha a shortlist is érdekni, megtalálja korábbi hírünkben.