Média

Összefogott a CEMP és a Next Wave Europe

Jövő évtől a Next Wave Europe lesz a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. (CEMP) natív hirdetéskiszolgálási és tartalommarketing partnere.

Mi a natív hirdetés?

A natív hirdetés a szerkesztőségi tartalomhoz organikusan illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampányok előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet.

A Next Wave Europe nem csupán az eddig megismert natív megoldásokkal foglalkozik, hanem új termékeket és szolgáltatásokat vezet be a jövő év során, részben önállóan, részben pedig már új médiapartnerével, a CEMP-pel. A Next Wave Europe további szakmai és média-partneri megállapodások megkötésére készül a következő hónapokban, különös tekintettel a natív hirdetéskiszolgálási és tartalommarketing területekre.

A CEMP-pel most létrejött megállapodás exkluzív, így jövő év elejétől minden szerkesztőségi tartalomhoz natív módon illeszkedő hirdetési megoldással a Next Wave Europe fog ügynökségként foglalkozni.

A CEMP csoporthoz többek között olyan felületek és márkák tartoznak, mint az Index.hu, a Port.hu, a Totalcar.hu, a Divany.hu, vagy a webkettes szolgáltatásokat összefogó Inda.hu.

“Az új partnerség katalizátorként fog hatni a most még gyerekcipőben járó natív és tartalommarketing területekre”  – mondta Bitter Brunó, a Next Wave Europe ügyvezetője.

„Az elmúlt években egyre több hirdető kereste a natív hirdetési megoldásokat a digitális piac hazai szereplőitől. A kialakult együttműködésekből kiváló projektek jöttek létre, de ezek számában és kreatív megvalósításaiban is komoly tartalék van. Ez egyben egy hatalmas fejlődési lehetőség is, mert egy robbanás előtt álló területen lépünk piacra egy olyan natív hirdetési megközelítéssel, ahol a magunk által támasztott magas minőség és stratégiai szemlélet egyszerre van jelen. Ehhez a feladathoz a Next Wave Europe-ot választottuk partnerül, akiknek a digitális piacon az elmúlt években elért eredményei garanciát jelentenek arra, hogy közösen még magasabb szintre emeljük a CEMP kiadványok kapcsán natív területen nyújtott szolgáltatást” – foglalta össze az együttműködés hátterét Ziegler Gábor, a CEMP Sales House vezetője.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik