A MinDig Veled! pályázatra olyan humoros, egyedi fotókat, selfie-ket várt a vállalat, amelyek egyértelműen példázzák a multiscreen tévézés legnagyobb előnyét, a mobilitást. A pályázóknak le kellett fotózniuk magukat, illetve egymást a több mint 1 millió letöltéssel rendelkező MinDig TV Applikációjának használata közben, majd fel kellett tölteniük a képet feltölteni a pályázat oldalára. A beérkezett pályamunkák humoros és egyben egyedi módon türközik vissza változó médiafogyasztási szokásainkat. A fotókon a felhasználók tévéznek víz alatt, a hegy tetején, horgászat vagy madárles közben – bizonyítva azt, hogy napjainkban a tévénézésnek valóban nincsenek korlátai.
A pályázatra érkezett fotókat szakmai zsűri – Kálló Péter többszörösen díjazott fotográfus, Rátonyi Kriszta televíziós műsorvezető és Tóth András, az Antenna Hungária kommunikációs igazgatója – bírálta el. A díjátadásra a kiállítás megnyitóval egybekötött eredményhirdetésen került sor tegnap a budapesti Akvárium Klub Aqua Bistrójában. A fotók a helyszínen még egy hétig megtekinthetőek. „Örömünkre szolgál, hogy a fotópályázatunk megmozgatta a pályázók fantáziáját, ötletesebbnél ötletesebb fotók érkeztek, a pályaművek száma meghaladta a százötvenet” – mondta Tóth András, az Antenna Hungária kommunikációs igazgatója.
Terjed a többképernyős tévézés
A piackutatások, így az eNet kutatása is rávilágít arra, hogy hazánkban is terjedőben van a legújabb, többképernyős tévénézési trend. A felmérések szerint a táblagéppel rendelkezők 40%-a, az okostelefonnal rendelkezők 27%-a néz élő vagy korábbi tévéműsort okoseszközén. Az új trend előretörésével a tévézési lehetőségek száma korlátlan, csak a kreativitáson múlik, hogy hol, mikor, milyen társaságban nézzük meg kedvenc műsorainkat.