Az elmúlt fél évben tapasztalható jól kidolgozott tartalmi stratégia mentén tervezett nagymértékű látogatottság-növekedés, amellyel a joy.hu bekerült a 18-39-es korosztályt megcélzó öt leglátogatottabb női weboldalak táborába, indokolttá tette a site technológiai hátterének újragondolását, emellett pedig az évek alatt a joy.hu célcsoportjában végbement transzformáció és az ehhez kapcsolódó tartalmi változások miatt a dizájn megújítása is aktuálissá vált. Az oldal legfontosabb célcsoportját azok a tudatos, talpraesett nők adják, akik szeretnek inspirálódni, törekszenek arra, hogy minél jobban megismerjék önmagukat, szeretik a divatot, a minőséget és fontos számukra, hogy saját stílusukat kifejezzék, nem csak külső, hanem belső szépségükre is odafigyelnek – közölte a site-ot gondozó Marquard Media.
„A joy.hu mostani megújulása meghatározó eleme digitális stratégiánknak, jelentős mérföldkő azon az úton, amelynek során a magazinkiadóként ismertté lett Marquard Media Magyarország Kft. tovább erősíti platformtól független tartalomszolgáltatói mivoltját. Az elmúlt évek tudatos építkezése 2015-ben új szintre emelte a site-ot, amelynek fejlődése már eddig is cégünk egyik kiemelkedő sikertörténete volt, és most újabb fejezetet nyitunk. Tesszük ezt úgy, hogy közben hűek maradunk az egyik legfontosabb alapelvünkhöz, amely a professzionális, minőségi és hiteles tartalom melletti elköteleződés” – mondta el Óhidi Zsuzsanna, a kiadó ügyvezető igazgatója.
„Fél év műhelymunka áll a joy.hu megújulása mögött. Elsődleges célunk volt, hogy olvasói és hirdetői szempontból is egy fantasztikus webes termékkel álljunk elő, amely tartalmában, megjelenésében hozzá tud adni valami igazán lenyűgözőt a fiatal nők életéhez. A funkcionális, ám nőiességét megőrző felület lehetővé teszi, hogy még több olvasnivalóval, sztárhírrel, praktikával, életmód tartalommal találkozzon az olvasó és egyúttal zavartalan kikapcsolódást biztosít a mindennapokban. Az új dizájn, a harmonikus színvilág egyik eleme a megújult logó: az egymásba fonódó körök azokat a széleskörű és változatos női célcsoportokat szimbolizálják, amelyeknek a Joy áll a metszéspontjában ” – mondta Lencsés Dávid digitális igazgató.
„A megújult oldal a napi lélekdoppingot nyújtja minden tudatos fiatal nő számára, aki a rohanó hétköznapokból szeretne 5 percre kiszakadni, egy jót nevetni, önbizalmat gyűjteni, tanácsokat kapni és még jobban megismerni, fejleszteni önmagát. A kiszélesített rovatstruktúrával mindenki megtalálhatja azt a témát, ami tényleg érdekli, és amiért minden nap érdemes visszanézni – az új, letisztult dizájn pedig még élvezetesebbé teszi a böngészést” – tette hozzá Alberti Petra, a weboldal vezető szerkesztője.
A megújult külső egyaránt lehetőséget ad a hirdetői igények hatékonyabb kiszolgálására és az olvasók eredményesebb elérésére. „Régóta vágytunk arra, hogy szélesíteni tudjuk az online hirdetési lehetőségek tárházát és innovatív hirdetési megoldásainkkal mind desktopon, mind mobil felületeinken még inkább elősegítsük partnereink üzleti sikereit. A megváltozott arculat nem csak olvasóinknak, de hirdető partnereinknek is új élményekkel szolgál: a friss és modern környezetben sokkal jobban élnek a hirdetések és nagyobb hatékonysággal tudnak működni. Hiszünk a hiper-releváns elérés és az affinitás azon páratlan kombinációjának erejében, amit a joy.hu képes nyújtani hirdetőpartnereinek” – mondta Kovács Anita, a médiavállalat kereskedelmi – és marketingigazgatója.