Média

Bookazine és futónaptár a Runner’s Worldhöz

runner's world
runner's world
A magazin aktuális lapszáma mellett két különleges kiadvány jelenik meg a Runner’s World márkaneve alatt, a Marquard Media portfoliójában újnak számító termékkategóriában: egy profi tippekkel teli bookazine és egy 2016-os futónaptár.

“Ha elhatároztad, hogy felállsz a fotelből és futni kezdesz, ebben a könyvben megtalálod mindazt, amire egy jó futócipőn kívül szükséged lesz” – mondja Pásztor Máté, a Runner’s World magazin főszerkesztője a futómagazin legújabb, 1000 profi tipp futáshoz című könyvéről.

1000 profi tipp futáshoz
1000 profi tipp futáshoz

A kiadvány az első lépésektől az első versenyig vezeti az olvasót. Segít a kezdésben, a felszerelés kiválasztásában, az edzésterv felépítésében, de abban is, hogy az olvasó megfelelő táplálkozási tanácsokat kapjon, elkerülje a sérüléseket, vagy épp felismerje a futás közben jelentkező problémákat. Bár elsősorban kezdőknek jelent nagy segítséget, akár profi futók számára is ad új információkat.

A Runner’s World könyv 2015. november 25 –től vásárolható meg a Lapker és az Alexandra Könyváruház hálózatában valamint előrendelhető az interneten.

2016-os Runner’s World futónaptár

A 2016-os futónaptár készítésekor Szász Norbert Magyarország legszebb futóterepeit járta végig, hogy bemutassa azokat. A fotókon a gyönyörű tájak mellett a magyar futóélet jelentős személyiségei is feltűnnek, a kiadványban szereplő szakmai tanácsokról pedig bővebben olvashat a runnersworld.hu oldalon. A naptárhoz egy, a világ 50 legjobb versenyét bemutató kiadvány is tartozik, ami a legjelentősebb hazai versenyek mellett extrém kihívásokat is bemutat a Seychelles szigetektől az Északi sarkig.

Falinaptár
Falinaptár

A Runner’s World 2016-os naptára már kapható a Lapker és az Alexandra Könyváruház hálózatában, illetve megrendelhető az interneten.

A világ vezető futómagazinja, a Runner’s World magyar kiadása 2014. május 15-én jelent meg a Marquard Media Magyarország Kiadó gondozásában. A kiadvány mára a magyar futótársadalom egyik meghatározó magazinjává nőtte ki magát. Célcsoportja az egészségtudatos, jellemzően 25 év feletti sportolók, akik hobbiként vagy versenyszerűen űzik a futást.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik