Nem hosszabbított licencszerződéseket a fiatalokat és a legkisebbeket megszólító termékeinél a Mediaworks: emiatt januártól megszűnik a kéthavonta megjelenő Bravo Girl! és a havi megjelenésű Buci Maci magazin, valamint a neon.hu is.
A Mediaworks a fiatalok megváltozott médiafogyasztási szokásaival magyarázta a lépést. Mint közleményükben fogalmaznak, átértékelték ifjúsági portfóliójuk piaci lehetőségeit.
Bár a Bravo Girl! utoljára decemberben jelenik meg, a Bravo változatlanul havonta jelentkezik 2016-ban is – ígéri a Mediaworks.
A nemzetközi szinten több mint 50 éves Bravo a fiatalok körében az egyik legismertebb márka, amelyből Európa szerte havonta 2,5 millió darabot vásárolnak. A Bravo 1992 óta, a Bravo Girl! 1997 óta van jelen a magyar piacon. A Bravo Girl! elsősorban azon 13-16 éves lányok magazinja volt, akik érdeklődnek a divat, a szépségápolás és a sztárok élete iránt.
A Buci Maci magazin célcsoportját a 3-8 év közötti gyerekek jelentették. A lap játékos, humoros feladatokkal a matematikai készségek, alapvető fogalmak elsajátítását és az íráshoz szükséges „finommotorika” fejlesztését segítette, emellett igyekezett megszerettetni az olvasást és kielégíteni a gyerekek környezetének megismerése iránti kíváncsiságát.
A neon.hu 14 és 24 év közötti fiúkat és lányokat igyekezett megszólítani. A termék leírása szerint egy olyan informatív és szórakoztató weboldal volt, ahol többek között sztárhíreket, pletykákat, érdekességeket közöltek a fiatalok világából.