Radu Morarral a Marketing&Media magazin közölt interjút, amiből az újság online kiadása, az mmonline.hu közölt néhány részletet. Radu Morar, a Tematic Media Group ügyvezetője azt mondta az interjúban, hogy a fővárosban piacvezetővé szeretnék tenni az időközben Sláger FM-re átkeresztelt rádiót, amelynek hallgatottságát rövid időn belül megdupláznák. „A sok jó rádió között ez nem lesz egyszerű feladat, de hiszünk magunkban, hiszek a szakmailag jól felkészült és sikerorientált rádiós csapatomban” – mondta a lapnak Radu Morar.
(A június–szeptemberi adatok szerint a Juventus Rádió napi átlagban 243 ezer hallgatót ért el.)
Ami a Juventus Rádió átnevezését illeti, az ügyvezető ezt azzal indokolta, hogy egyszer már megléptek egy sikeres névváltoztatást a televíziós piacon a Sláger Tv-vel. „Kedvezők az előjelek, a hallgatóink visszajelzéseiből arra következtetünk, hogy ez jó döntés volt. A kollégáimtól azt kértem, olyan rádiót alkossunk, amelyet szívesen hallgatnak az emberek, és ez szerintem sikerült” – tette hozzá.
Komolyan vehető ajánlat nem érkezett a TV2-től
A beszélgetésben az újságíró rákérdezett arra is, hogy odaadnák-e részben vagy egészben a Tematic Media Group televíziós portfólióját a TV2-nek, amennyiben ilyen jellegű ajánlatot kapnának. (A kérdés azért lehet érdekes, mert Dirk Gerkens közölte, hogy sürgősen további csatornákat vásárolna a TV2-nek.)
A Tematic vezetője erre azt mondta, hogy nem ismeri a TV2 jövőre vonatkozó terveit, „így most mi sem tudjuk megmondani, hogy egy esetleges megkeresésre milyen választ adnánk”. Arra a kérdésre pedig, hogy a TV2 részéről érkezett-e már megkeresés, azt mondta, hogy olyan, amelyen komolyan elgondolkoztak volna, eddig nem érkezett.
A Tematic tévés portfóliójába egyébként olyan csatornák tartoznak mint a SportKlub, a Fishing&Hunting, a DoQ, valamint a SlágerTV.