Európa egyre több országában, így a közép-európai országokban is terjed a hibrid televízió (HbbTV), a nézők a könnyű kezelhetőség miatt hamar megszeretik és használják ezt a szolgáltatást. A televízió-csatornák saját programjuk kiterjesztéseként használják ezt a felületet, és műsoraikhoz kínálnak kiegészítő információkat, érdekességeket.
Piackutatási adatok szerint jelenleg már közel félmillió Hbb-képes okostévé található a hazai háztartásokban, 2013 óta az okostévék többségében integrálva van a funkció, ezért már több mint 200 ezer készüléknél használták is a HbbTV-szolgáltatást. Az Antenna Hungária adatai alapján 2014-ben a készüléktulajdonosok 10 százaléka, 2015-ben már az okostévé tulajdonosok 40 százaléka használja is azt. Az értékesítési adatok alapján a HbbTV-képes készülékek átlagára a korábbi évekhez képest csökkenő tendenciát mutat.
A 2013-ban elindított MinDig TV Plusz szolgáltatást illetően az AH saját mérése alapján átlagosan mintegy 3000 a napi piros gomb használat, míg az MTVA HbbTV portáljánál, a 2014-ben elindult Médiaklikk esetében 60-70 ezer ez a szám.
Az Antenna Hungária a jövő évi kiemelt sporteseményekhez (Olimpia, foci EB) kapcsolódóan interaktív, folyamatosan frissülő applikációkat tervez – jelentették be a mai sajtótájékoztatón. A vállalat nem csupán a tévénézőknek, de a potenciális hirdetőknek is kedvez banner-elhelyezési lehetőségével. Ez az új szolgáltatás a Gemius-szal együttműködésben minősített mérő- és riportolási rendszerrel ellátott.
Az AH rövid animációs film segítségével is igyekszik megismertetni az új technológiát a felhasználókkal, amely a www.mindigtvplusz.hu oldalról érhető el.