A vezető médiaügynökség eddigi első emberének helyét átvevő Horváth Rita 12 éve kezdett a vállalatnál, a ranglétrát végigjárva lett a vállalat történetének egyik legfiatalabb médiaigazgatója. Horváth többször együtt dolgozott a Starcom legfontosabb ügyfeleivel, köztük a Coca-Colával, az RTL-lel, a Szerencsejáték Zrt.-vel, a Heinekennel, a Samsunggal és a Novartissal, de az ő nevéhez kapcsolódik az ügynökség több kiemelkedő eredménye is, így például a Coca-Cola Nemzetközi Kiválósági Díja.
Az ügynökség azt ígéri, hogy – mivel Horváth Rita Bosko Spasojevic kollégájaként részese volt az SMG márka vezetésének- az ügyfelek és a médiatulajdonosok nem észlelnek majd zökkenőt a váltás miatt a napi munkában.
A folyamatosságot biztosítja az is, hogy egyébként Bosko Spasojevic nem hagyja ott teljesen a Vivaki irányítását, ugyanis a Vivaki Hungary igazgatóságának elnöke lesz. A Vivaki-ügynökségek napi szintű üzemeltetésében ugyan nem vesz részt, de tanácsadói szinten beleszólása lesz a csoport stratégiai irányába.
A Vivaki Hungary 100%-os tulajdonosa a párizsi központú Publicis Groupe. A cég olyan nemzetközi ügynökségeket fog össze mint a Starcom MediaVest Group, a ZenithOptimedia és ezek társügynökségei (FMX, Equinox), valamint a teljes körű online szolgáltatást nyújtó Vivaki Digital.