A ma élesített Business Insider Germany a www.businessinsider.de címen érhető el.
Az új oldallal a jellegzetes Business Insider stílus immáron Németországban is elérhető. A szerkesztőség hiteles és szórakoztató formában közöl értékes információkat a világ üzleti életéről, mellőzi ugyanakkor a bonyolult szakkifejezéseket. A stílus jellemzője még az is, hogy egyből a lényegre térnek. A weboldalon a cikkeket nagy formátumú képek és rövid videók egészítik ki.
Christin Martens főszerkesztő azt mondta, hogy hiteles és a konvenciókkal szakító módon mutatják be a nemzetközi üzleti élet történéseit. Ily módon nem egyszerűen csak betöltik a krónikás szerepét, de igyekeznek egyszerűsíteni is a komplex problémákat, illetve gyakorlatias dolgokat mutatnak be.
Az oldal indulása alkalmából például meginterjúvolták Christian Freese-t, az Uber közösségi szolgáltatás németországi vezetőjét, cikket közölnek a 25 leginkább kihívást jelentő állásinterjús kérdésekről, a párizsi terrorcselekmények kapcsán pedig a német és a nemzetközi technológiai cégek reakcióit tartalmazó riportot tettek ki a site-ra.
Christin Martens a portál indulásakor megjelent vezércikkében egyébként megemlítette, hogy a terrorcselekmények miatt fontolgatták, hogy az oldal indulását esetleg elhalasztják, de végül úgy döntöttek, hogy ezt nem teszik meg, mert ezzel a terror győzedelmeskedett volna felettük.
A Business Insider Germany-t egy kis helyi csapat állítja elő, szoros együttműködésben az amerikai Business Insider-rel. A helyi csapat felel többek között a német gazdaságra fókuszáló egyedi tartalmakért.
Az Axel Springer kiadó idén októberben vásárolta meg a Business Insider Inc.-t.
A német Business Insider oldalon egyébként máris van néhány új hirdető, köztük az Audi.