A Sakkomot kérte fel a Google AdWords hirdetéseinek kezeléséhez az Union Biztosító. A szerződés részeként az ügynökség szezonális online kampányok tervezésére és menedzselésére is megbízást kapott. „Egy szakmai workshop alkalmával vettük fel a kapcsolatot, majd egy átfogó auditot készítettünk számukra, melyben számos hatékonyságnövelő megoldást fogalmaztunk meg. Ezeket egy próbakampány keretében élesben is teszteltük” – mondta Árok Bianka, az ügynökség vezető kommunikációs tanácsadója.
A döntést erősítette, hogy több AdWords siker kapcsolódik az ügynökség nevéhez, egyik ügyfelüket például kampányuk eredményessége alapján a Google felkérte, hogy magyarországi mintaként vegyen részt a Growth Engine projektben. Ennek keretében olyan vállalkozások történeteit osztják meg, akiknek a Google által biztosított marketingeszközök segítségével sikerült jelentős üzleti előnyre szert tenniük.
A magyar piacon 15 éve jelen levő Union Biztosító célja, hogy éves kampányainak és szezonális akcióinak keresőmarketing hirdetéseit eredményalapú hirdetési stratégia keretében egy kézben összpontosítsa. „Nagyon örültünk, hogy az auditot és a tesztkampányt meggyőzőnek találták, és minket választottak, mivel így egy új területen kamatoztathatjuk szakértelmünket, a biztosítási piacon tapasztalható kiélezett verseny pedig csak még izgalmasabbá teszi számunkra a kihívást” – tette hozzá Árok Bianka.