Az Eurosport a „Tápláld a szenvedélyed” szlogennel és új márkaidentitásának bemutatásával szólítja meg világszerte a sportrajongókat. A lépés egyben izgalmas új fejezetet nyit a Discovery tulajdonában lévő sport-műsorszolgáltató számára. Ezzel egy időben az Eurosport csatorna nevet vált, és a jövőben Eurosport 1 néven lesz elérhető, ezzel is segítve a nézőket, hogy könnyebben megkülönböztessék a két Eurosport csatornát.
A november 13-án, azaz most pénetken bemutatkozó új identitást a friss szlogen mellett a #közösaszenvedélyünk közösségimédia-kampány támogatja, amely arra hívja fel a rajongókat, hogy osszák meg egy-egy sportág, sportoló vagy csapat iránti elkötelezettségüket és szenvedélyüket bizonyító történeteiket.
A csatorna tulajdonosa szerint a “karakteres és magával ragadó új márkaidentitás az Eurosportot a 21. századba vezeti, miközben épít a csatorna örökségére, DNS-ének több mint 25 éve meghatározó elemeire: az innovációra és szakértelemre”.
Már az olimpiára készülnek
Az immár teljes mértékben a Discovery irányítása alatt álló Eurosport számára 2015 áttörést hozott: az olimpiai játékok európai közvetítési jogának megszerzése jelzi a csatorna hosszú távú elkötelezettségét, hogy nézőinek emlékezetes élményt nyújtson, és bárhol, bármikor, bármilyen eszközön keresztül összekösse a legkülönbözőbb korú rajongókat kedvenc sportágaikkal.
Peter Hutton, az Eurosport vezérigazgatója elmondta: „Az Eurosport megszilárdította pozícióját az élő sportműsorok vezető adójaként. A Discovery tulajdonában a csatorna, a márka és a rajongók kapcsolata is új lendületet kapott.”
„Az új identitás óriási lépés abban, hogy az Eurosportot mindenhol a sportrajongók kedvenc márkájává tegyük. Új, rajongó-központú jelmondatunk, a ‘Tápláld a szenvedélyed’ kifejezi azt, milyen is volt ez az átalakuló év az Eurosport számára.”
„Megszereztük a legfontosabb jogokat minden piacon, így kihagyhatatlan élményeket nyújtunk élőben a sportrajongóknak a három nagy Grand Slam tenisztornától kezdve a Bundesliga mérkőzésein, a Super Bike világbajnokságon és a háromhetes kerékpáros körversenyeken át egészen az olimpiáig, amelyet 2018-2024 között mi közvetítünk majd Európában.”
“Fejlesztéseket hajtottunk végre a műsorgyártásban is, hogy, hogy innovatív módon tudjuk elmondani a sportvilág legjobb történeteit – ez rekordnézettséget eredményezett számos 2015-ös eseményünknél. Nagyon izgatottak vagyunk, hogy mindezt teljesen új arculattal és hangvétellel kísérve tehetjük meg, ami a rajongók sport iránti szenvedélyét táplálja majd.”
Antonio Ruiz, az Eurosport Marketing & Franchise Management alelnöke hozzátette: „Az Eurosport megújulását kiterjedt piacelemzés előzte meg, hogy megértsük a márka fogyasztói percepcióját és segítsünk megfogalmazni értékeit. Az Eurosport most karakteres személyiséget és elsőrangú vizuális identitást kapott, hogy inspirálja és magával ragadja a rajongókat. A rajongók és a sportemberek rendkívüli módokon élik át sport iránti szenvedélyüket. Az Eurosport most táplálni szeretné ezt a szenvedélyt, megünnepelve odaadásukat, ambíciójukat, elkötelezettségüket, áldozatvállalásukat, megszállottságukat és örömüket.”