Média

Új filmet forgatott a Zwack

unicum
unicum
A frissen bemutatott reklámfilm Magyarország elmúlt 225 évének kiemelkedő korszakait idézi meg.

Különleges év az idei a Zwack család és a Zwack Unicum számára, hiszen Dr. Zwack udvari orvosként 225 éve kínálta II. József Habsburg uralkodót azzal a gyomorkeserűvel, amely ma már világszerte ismert. A jubileum kapcsán a Zwack Unicum Nyrt. számos programot szervezett már 2015-ben, és egyértelmű volt, hogy az évet egy különleges Unicum reklámfilmmel kell megkoronázni.

A Zwack család képviseletében Zwack Sándor és Zwack Izabella, az alkotók részéről pedig Bergendy Péter, a film rendezője valamint Tihanyi Péter, az ACG kreatív igazgatója közösen mutatták be a sajtónak az új Unicum reklámfilmet, amely a Zwack család és Magyarország elmúlt 225 évének történeteiből merített.

A helyszínen elhangzott, hogy azt az áldozatos munkát, küzdeni akarást, kitartást és pozitív hozzáállást szeretnék bemutatni a filmen keresztül, amely igaz a Zwack család felmenőire és általánosságban a magyarokra is. Tihanyi Péter elmondta, hogy nem a magyar nép vérzivataros évtizedeire akartak reflektálni. Sokkal inkább az volt a cél, hogy a jelenetek még jobban megszerettessék a magyarokkal hazájuk történetét. Éppen ezért a büszke, harcos, minden helyzetből kijönni képes nemzet képe került előtérbe, amire jellemző az ötletesség, a szabadságvágy és az alkotásvágy, amelyek mind előre vitték az elmúlt évszázadokban a magyarokat.

A film sztorija kapcsán elhangzott: II. József Habsburg uralkodó és Dr. Zwack közös jelenetével kezdődik a spot, ami a magyarok találékonyságára is utal, mellyel olyan sok elismerést szereztünk már a világban. Ezt egy speciális, 1848-49-es szabadságharcban hősiesen harcoló ostoros magyar hadtest epizódja követi, amely a magyarok küzdeni akarását, harcos múltját mutatja be. Ezt követően láthatjuk Hajós Alfrédot az éppen épülő Parlamenttel a háttérben, ami a rengeteg magyar sportsikert jelképezi, de közben olyan apró különlegességeket is felvillant, mint az akkor még a Dunában úszó, hatalmasra megnövő vizák. Majd eljutunk a mai Hősök terére, egy fesztivál hangulatú közegbe, ezzel is jelezve, hogy a magyar nem egy szomorú nemzet, nagyon sok életkedvvel és pozitív látásmóddal vagyunk megáldva.

Bergendy Péter, a reklámfilm rendezője a monumentális látványelemek technikai megvalósításának kulisszatitkairól is mesélt. Többek között elmondta, hogy bár minden egyes mozzanatot korabeli dokumentumok és fotók alapján rekonstruáltak, de a filmbe belecsempésztek olyan stilisztikai elemeket is, amelyek nem száraz tényként, hanem stilizált, ünnepi pillanatokként jelenítik meg a feldolgozott helyzeteket.

A grandiózus reklámfilm a mai naptól látható online felületeken, illetve hamarosan a televízióban is megismerheti a közönség.

Stáblista:

MEGBÍZÓI OLDAL:

Megbízó: Zwack Unicum Nyrt.

Marketingigazgató: Márfi Márta

Brand manager: Balázs Péter

ÜGYNÖKSÉGEK:

ACG Reklámügynökség:

Kreatív Igazgató: Tihanyi Péter

Stratégiai igazgató: Szakál Zoltán

Art Director: Juhász Örsi

Head of copy: Horváth Gergő

Copywriter: Tóth Barnabás

Ügyfélkapcsolat: Szenftlében Gergely
Gyártó: az ACG megbízásából a Bergendy és Fiai Kft.

Rendező: Bergendy Péter

Producer: Vásony Barbara

Operatőr: Szecsanov Martin

Vizuális effektusok: Benyó Zoltán, Digital Apes

Vágó: Király István

Díszlettervező: Hujber Balázs

Ruha: Breckl János

Gyártásvezető: Szabó László

Felvételvezető: Harmati Balázs

Rendezőasszisztens: Janicsek László

Berendezés: Tamási Tamás

Smink: Sipos Zita

Fodrász: Győrfy Anita

Fővilágosító: Galgóczy Szabolcs

Építészet: Herjeczky Gyula

Technika: Deák Ferenc

Fényelés: Vándor Ádám

Ajánlott videó

Olvasói sztorik