A MOM Parkban üzemelő Spar szupermarket az Élelmiszer szakfolyóirat pályázatán a „nagyméretű szupermarketek” versenyében elnyerte az Év boltja elismerést. Ezt követően a cég a márkaépítésének minőségéről kapott fontos visszajelzést, amikor nyolcadik alkalommal érdemelte ki a szakértők és fogyasztók pozitív véleményét egyaránt tükröző Superbrands címet.
Ők nyerték a SuperStore versenyt
A Trade magazin és a Trade Marketing Klub idén először hirdetett versenyt a magyarországi székhelyű kereskedelmi pontoknak. A SuperStore elnevezésű megmérettetésben az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő, a célcsoport igényeivel harmonizáló külső és belső bolti megjelenést, az árubemutatást, a személyzetet, a kiszolgálást, és a mindezt tudatosító kommunikációt értékelték. A „szupermarket” kategóriában a MOM Parkban található Spar-t, a „hipermarket” kategóriában a szekszárdi Interspar áruházat értékelte a legjobbnak a szakmai zsűri.
Magyar Kereskedelemért Nagydíj
A kereskedelmi lánc csapata a fentiekhez hasonló büszkeséggel tekint az áruházlánc vevőközpontúságát szintén jellemző legfrissebb kitüntetésre is, amelyet november 5-én, az Európai Kereskedelem Napján vehetett át Magyarné Fügedi Klára. A MOM Park Spar szakeladója kimagasló tevékenysége elismeréseként a Magyar Kereskedelemért Nagydíjban részesült. A díjat a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) alapította, átadásán Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter és dr. Dávid Ferenc főtitkár gratulált a cég munkatársának.
POPAI Awards
A Spar Magyarország két díjat is nyert marketingaktivitásaival a POPAI Awards-on, vagyis az eladáshelyi kommunikációval foglalkozó nemzetközi szervezet magyar képviseletének pályázatán. A „digitális” kategóriában a Spar csapata 2. helyezést ért el a dupla digitális tornyokon futó Vas Zsolt hentes-promócióval, amely az Interspar hipermarketekben és a nagyobb Spar szupermarketekben is megtalálható. Ugyanebben a kategóriában a Frette-display kihelyezést 3. hellyel jutalmazták a megmérettetésen.