Az Axel Springer és a Viacom együttműködése egyelőre Németországra terjed ki. A két médiakonszern közös cége televíziós és videós hirdetéseket értékesít majd, többek között az N24-en kívül a VIVA, a Nickelodeon, az MTV, a Comedy Central reklámblokkjait, de emellett a Viacom német online hirdetéseit is ők árulják majd.
Az együttműködés a thads.media cégen keresztül zajlik majd a Viacom részéről. Ez a vállalkozás értékesíti jelenleg az N24 televíziós hirdetéseit. Az együttműködés érdekében a Viacom a thads.media részvényeinek 49 százalékát megszerzi.
A tranzakcióval kapcsolatban a versenyhatóság engedélyét várják. Azt mindenesetre már most tudni lehet az eddigi tájékoztatás alapján, hogy a közös cégben egyébként három ügyvezető is dolgozik majd: Frajno Martinovic, a thads.media elnöke, Kai Ladwig, a thads.media menedzsmentjének tagja és André Mendo, a Viacom IMN észak-európai értékesítésért felelős alelnöke (képünkön).
A sales house a 14-49-es korosztályra fókuszál majd.