Művészek, televíziós személyiségek, sikeres üzletemberek is részt vesznek a Playboy jótékonysági kampányában. A Playboy Hero kezdeményezés olyan fontos témákra hívja fel a figyelmet, mint például a hátrányos helyzetű gyermekek segítése, a fogyatékossággal élő emberek társadalom integrációja, rászorulók étkeztetése vagy betegségek szűrése.
„Folyamatosan változik a férfiakról kialakult kép, így fontos, hogy a Playboy is ezzel együtt változzon. Olyan férfiakat szeretnénk példaképnek állítani, akik sikereik mellett felelősséget vállalnak környezetükért és odafigyelnek, hogy mi történik a világban” – mondta Bus István, a magazin főszerkesztője. „Ez a kampány csak az első lépés azon az úton, amin elindultunk, hiszen a gyors autók és a szép lányok mellett több olyan fontos terület van még, amit szeretnénk bemutatni az olvasóinknak.”
A Playboy Hero tíz közéleti szereplővel indult el: Istenes Bence és Fluor Tomi a beteg gyerekek és idősek arcára mosolyt csaló Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány munkásságát támogatja. Buda Márton és Pachmann Péter a Movember Hungary képviseletében hívja fel a figyelmet a prosztatarák veszélyeire. Csonka András és Hlatky-Schlichter Hubert a rászorulók étkeztetésének fontosságára szeretne rámutatni a Heti Betevő Egyesület ételosztásain keresztül. Gájer Bálint és Vajda Attila a vérszerinti szüleiket nélkülözni kényszerülő gyermekeknek gondoskodó otthont nyújtó SOS Gyermekfalvak Alapítványának munkáját szeretné segíteni. Kárász Róbert és Sztanó Tamás pedig a Fogadj Örökbe egy Macit Alapítvány tevékenységét népszerűsíti, akik a megváltozott munkaképességű emberek elhelyezkedését támogatják.
A nagyszabású kampány lezárásaként december 1-jén egy ünnepi gálaesten adományaikkal támogatják majd a résztvevők az alapítványokat, ezzel is hangsúlyozva a társadalmi felelősségvállalás fontosságát.
Addig is az olvasókon a sor, hogy eldöntsék, melyik szervezet kapja a közönségdíjat. (Szavazni ezen a linken lehet.)
Teljesen átalakul a Playboy
A Playboy egyébként számos újdonsággal jelentkezett az elmúlt időszakban: újabb rovatok és témák kerültek be a már megszokott tartalmak mellé. A Playboy-nagyinterjú nemcsak Amerikában, hanem Magyarországon is műfajt teremtett, ahogy a „20 kérdés” rovat is. Emellett a gasztronómia, az italkultúra, az izgalmas riportok, a különleges divat-összeállítások és az egyedi hangvételű írások sem maradhatnak ki egyik alkalommal sem. Az idei évben újra megjelentek a kortárs írók novellái a Playboy oldalain, valamint új rovatokkal is bővült a magazin.
A nyomtatott lap mellett a playboy.hu is megújult, ennek köszönhetően a látogatószám is dinamikusan növekszik – közölte a kiadó.