Light

Ember még nem örült ennyire annak, hogy szétvernek a fején egy sörösüveget

Mivel lehetne egy régi dolgot tökéletesebben reklámozni, mint az egyik legújabb technológiával? Adott esetben, a termék már a nevében is régi, az Old Irish sör, az új technológia pedig a VR, vagyis a virtuális valóság.

A szervezők a grúz főváros, Tbiliszi belvárosában szólították le a járókelőket, hogy lenne-e kedvük egy kis virtuális utazáshoz Írországban. A gyanútlan alany a fejére teszi a VR-szemüveget és a fejhallgatót, amiben semmit sem lát, vagy hall az őt körülvevő valós világból, s míg az ír tájban gyönyörködik, köré tolnak egy előre összeácsolt, komplett ír pubot.

Közben a virtuális a valóság videója is odaér, ahol az ember belép a kocsmába. Amikor az egyik tagbaszakadt vendég feláll és felszólítja az egyre zavartabb résztvevőt, hogy vegye le a VR-szemüveget, az már egyszerre, ugyanúgy történik a valóságban, és a virtuális térben.

Agyzsibbasztó élmény lehet, pláne az után, hogy a tagbaszakadt idegen szétver egy sörösüveget az agyban addigra teljesen elveszett ember fején. Tipikusan az a szituáció, amelyikben még a legmegrögzöttebb antialkoholista is úgy érzi, hogy meg kellene innia valamit. Mondjuk lehet, hogy az Old Irish-nál valamivel erősebbet…

Ajánlott videó

Olvasói sztorik