Rendkívül ötletes, bár egy kissé gonoszkodó (vagy talán mégis inkább nagyon gonosz) módon szívatta meg egy kollégáját a brit reklámipar egyik legnagyobb alakja, Dave Trott – akit ezentúl nyugodtan nevezettünk akár Dave Trollnak is. Az alább olvasható anekdotát öt éve megjelent könyvében (Creative Mischief) tette közzé, és már eddig is elérhető volt a neten, de az elmúlt napokban kezdett el igazán terjedni a Twitteren, és a brit sajtóban.
A történet a következő:
Amikor a BMP-nél dolgoztam, a televíziós vezető minden nap vonattal járt be dolgozni Brightonból.
A vonaton elkezdte olvasni az Ördögűzőt.
Azt mondta, a leggonoszabb könyv, amit valaha olvasott.
Annyira gonosznak tartotta, hogy nem is tudta végigolvasni.
Ezért a hétvégén kiment a brightoni móló végéhez, és olyan messzire a tengerbe dobta, amennyire csak tudta.
Ekkor elmentem egy könyvesboltba.
Vettem egy másik példány.
Beraktam a vízcsap alá.
És az íróasztalfiókjába raktam.
Hogy megtalálja.